2016
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21405
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретичні засади комплекс маркетингу на вітчизняних підприємствах(НТУ "ХПІ", 2016) Хріпливець, Євген ДмитровичУ статті розглянуто основні теоретичні поняття комплекс маркетингу. Проаналізована еволюція комплекс маркетингу від 4Р до 12Р. Обґрунтовано взаємозв’язок маркетингової діяльності з конкурентоспроможністю вітчизняних підприємств.Документ Вирішення проблем прийняття рішень в умовах невизначеності за допомогою дерева рішень(НТУ "ХПІ", 2016) Сорока, Петро Миколайович; Іларіонов, Олег ЄвгеновичРозглядається моделювання задачі вибору рішень в умовах невизначеності за допомогою дерева рішень. Описана суть дерева рішень. Наведено етапи, які у загальному випадку припускає процес прийняття управлінських рішень за допомогою дерева рішень. Вказано переваги та недоліки методу дерева рішень. У статті за допомогою дерева рішень розв’язані такі задачі: задача вибору менеджером з маркетингу рішення приймати чи не приймати нову етикетку; задача вибору підприємством постачальника виробів; задача прийняття керівництвом підприємства стратегічного рішення щодо створення для випуску нової продукції великого підприємства, малого підприємства чи продати патент.Документ Маркетингова політика і стратегія збуту інновацій на ринку промислової продукції(НТУ "ХПІ", 2016) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаРозглянуто основні фактори, що визначають сутність маркетингової стратегії збуту інноваційної продукції, розмір ринкового попиту на нові товари. Особливу увагу приділено розміру фірми, термінам окупності інновацій, наявності патентної системи, особливостям сегменту ринку. Запропоновано розділити всі нововведення на дві групи: що мають екстенсивний і інтенсивний характер поширення на ринку.Публікація Бізнес-планування в системі економічного управління підприємством(НТУ "ХПІ", 2016) Ларка, Людмила Сергіївна; Нелюб, Катерина ПетрівнаЗапропоновано критерії оцінювання ефективності стратегій у маркетинговому розділі бізнес-плану. Метою статті є визначення основних підходів до складання бізнес-планів в залежності від мети економічного управління підприємством. Завданнями статті є обґрунтування провідної ролі управління маркетингом в системі управління підприємством, дослідження основних стандартів бізнес-планування. Було застосовано матричні методи стратегічного управління. Зроблено висновок про необхідність застосування маркетингових досліджень для інформаційного забезпечення маркетингового розділу бізнес-плану.Документ Стратегічні аспекти виведення нового товару на ринок(НТУ "ХПІ", 2016) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Прошутя, Олена СергіївнаУ статті розглядаються питання виведення нового товару на ринок. Розглянуто етапи за якими відбувається вихід нових товарів на ринок. Показано необхідність проведення маркетингових досліджень випущених марок товарів для своєчасної заміни застарілих. Особливу увагу приділяється основним типам стратегій конкурентної боротьби при виході з новими товарами на ринок. Також розглянуто фактори успіху нового продукту на ринку.