2022

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56991

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Приклади та задачі з комплексного викладання дисципліни Харчова хімія
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Бухкало, Світлана Іванівна; Іглін, Сергій Петрович; Кравченко, Вікторія Олегівна; Копейченко, Євген Андрійович; Назаренко, Марина Володимірівна
    У матеріалах статті розглянуті можливості для визначення цілей навчання студентів ВНЗ за дисципліною Харчова хімія з метою подальшої розробки складових комплексних проектів. При написанні cтатті використано багаторічний досвід викладання дисципліни «Загальна технологія харчової промисловості» в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» на кафедрі інтегрованих технологій, процесів і апаратів. Розробки проведені до застосування сучасних високоефективних науково-обґрунтованих технологій використання сировини, наприклад, від різновидів хімічного аналізу сировини та продуктів до вибору технологічних стадій. Представлені приклади і деякі особливості можливих рішень навчання, які засновані на експериментальних даних розробки механізмів ідентифікації-класифікації технологічних процесів і апаратів у вигляді об'єктів інтелектуальної власності. У статті показані приклади напрямків вдосконалення технології та обладнання для переробки томатів різними способами, проаналізовані методи інтенсифікації технологічних процесів виробництва з урахуванням отриманих знань з дисципліни Харчова хімія, а також інновацій різновидів компаній зі складною обробкою різновидів сировини. Проблема утилізації різновидів відходів розглядається у вигляді складних комплексних процесів, їх досліджень і аналізу енерго- і ресурсозберігаючих складових.
  • Ескіз
    Документ
    Комплексні інноваційні системи викладання дисципліни сучасні технології харчування - моделі програмування
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Бухкало, Світлана Іванівна
    У матеріалах статті розглянуті можливості для визначення цілей навчання студентів ВНЗ з метою подальшої розробки дисципліни для розвитку складових комплексних проектів. При написанні cтатті використано досвід викладання дисциплін «Загальні технології харчових виробництв» та «Харчова хімія» в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» на кафедрі інтегрованих технологій, процесів і апаратів у 2002–2022 рр. Комплексні системи визначення складових дисципліни зумовили компетентності та якість матеріалу, а питання, що розглядаються пропущені через призму власного творчого сприйняття, що робить матеріал особливо цінним. Розробки проведені з застосуванням сучасних високоефективних науково-обґрунтованих процесів та апаратів харчових виробництв, наприклад, від різновидів аналізу класифікації-ідентифікації, загальних понять та вимог до різновидів сучасних технологій харчування до вибору алгоритмів розрахунків на різних стадіях виробництва та застосування. Представлені приклади і деякі особливості можливих рішень навчання, які засновані на експериментальних даних розробки механізмів ідентифікації-класифікації сучасних технологій харчування, процесів та апаратів, їх наукового обґрунтування у вигляді об'єктів інтелектуальної власності.