2022

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56991

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Баластування та здвоєння шин колісних сільськогосподарських тракторів за умов виконання агроекологічних норм дії на грунт
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Ребров, Олексій Юрійович
    В статті наведений аналітичний підхід до впровадження баластування та здвоєння шин сільськогосподарських колісних тракторів, який базується на безумовному виконанні агроекологічних норм щодо дії ходових систем на ґрунт. Показана необхідність узгодження показників положення центру ваги трактора, співвідношення площі контакту з ґрунтом передніх та задніх шин, а також їх вантажопідйомності. Доведена необхідність використання рівного внутрішнього тиску в шинах трактора при одинарному та здвоєному застосуванні, що обумовлює необхідність збереження положення центру ваги при баластуванні. Запропонована методика вибору маси баластних ваг для установки в дисках задніх коліс та передню навісну систему трактора, а також система баластних ваг, яка дає змогу забезпечити максимально можливу масу трактора для виконання агроекологічних вимог щодо максимального тиску на ґрунт. Показана перспективність застосування здвоєних шин для зниження максимального тиску трактора на ґрунт, а також доведено високу ефективність баластування трактора на здвоєних шинах. На прикладі показана можливість підвищення частки території України, де можливе функціонування трактора без порушення агроекологічних норм на 20-40% за рахунок застосування здвоєних шин. Також доведена можливість підвищення ефективності трактора до 1,5 раз за рахунок баластування та здвоєння шин. Отримані дані базуються на 20 розрахункових варіантах трактора з різним ступенем баластування та застосування різних схем здвоєння шин.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка нерівномірності поступальної швидкості гусеничних рушіїв з трикутною формою обведення та верхнім розташуванням ведучого колеса
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Калінін, Євген Іванович; Ребров, Олексій Юрійович; Козлов, Юрій Юрійович
    В роботі проаналізовано нерівномірність поступальної швидкості гусеничного рушія з трикутною формою обведення та верхнім розташуванням ведучого колеса. Встановлено, що величина коефіцієнта нерівномірності руху є функцією конструктивних параметрів рушія. З усіх цих параметрів тільки висота розташування ведучого колеса практично не може змінюватися, оскільки вона визначається розмірами шини в колісній модифікації. Інші конструктивні параметри можуть змінюватися в процесі розробки конструкції рушія і, отже, бути керуючими елементами в системі, що зумовлює нерівномірність поступальної швидкості.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розробки програми розвитку виробничого процесу підприємства автосервісу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Макаров, Володимир Андрійович; Ребров, Олексій Юрійович; Мастепан, Сергій Миколайович; Макарова, Тамара Володимирівна; Мастепан, Микола Антонович; Бастін, Данило Павлович
    Розроблено механізм формування стратегічної програми розвитку виробничого процесу підприємства автосервісу. Визначені фактори зовнішнього і внутрішнього середовища, які впливають на складові частини програми і визначають її структуру. Наведено умови і порядок аналізу стану виробництва та планування, розробки програми розвитку виробничого процесу. Розроблено механізм формування та впровадження програми розвитку, удосконалення виробничого процесу та оцінки її результативності.
  • Ескіз
    Документ
    До модернізації об'ємних гідроприводів колісної землерийної машини на базі тракторів ХТЗ
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Аврунін, Григорій Аврамович; Ребров, Олексій Юрійович; Пімонов, Ігор Георгійович; Щербак, Олег Виталійович; Мороз, Ірина Іванівна
    Проведені дослідження навантажувальних характеристик землерийних машин типу ПЗМ-2(3) та оцінка можливості заміни на об'ємний гідропривід обертання ланцюгового робочого органу та роторного метальника відсипаного ґрунту з підбором гідромоторів та насосів. Встановлено, що для об'ємного гідропривода ланцюгового робочого органу землерийної траншейної машини можуть бути застосовані високомоментні радіальнопоршневі гідромотори з робочим об'ємом 1800...2500 см³ або аксіальнопоршневі гідромотори з планетарними редукторами, для роторного метальника героторні гідромотори з робочим об'ємом 200 см³.
  • Ескіз
    Документ
    Оціночний аналіз дії на грунт ходових систем колісних сільськогосподарських тракторів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Ребров, Олексій Юрійович; Кальченко, Борис Іванович; Якунін, Максим Євгенович; Макаров, Володимир Андрійович; Бучко, Ігор Георгійович; Реброва, Олена Михайлівна; Артюшенко, Олександр Вікторович; Леоненко, Олександр Миколайович
    В статті наведений оціночний аналіз дії ходових систем колісних сільськогосподарських тракторів на ґрунт. Аналізу підлягала вибірка з понад 600 тракторів класичної компоновки провідних світових виробників, виконаних за схемою 4К4а. Для визначення показників максимального тиску на ґрунт застосована величина контурної площі плями контакту при допущенні, що шини експлуатуються за умов, які характеризуються індексом швидкості А6 при значному крутному моменті протягом тривалого часу. Наведено розрахункову функцію розподілу ймовірності максимального тиску на ґрунт вибірки сучасних колісних тракторів для фіксованого конструктивного розташування центру ваги. Проаналізовано конструктивне розташування центру ваги тракторів за групами з відповідною різницею індексів довжини окружності кочення RCI=4…9. Встановлено, що для тракторів загального та універсально-просапного призначення з RCI = 4…6 найбільш поширений коефіцієнт розподілу ваги становить 0,40 або 0,44. Для тракторів спеціального (утилітарного) призначення з RCI = 7…9 найбільш поширений коефіцієнт розподілу ваги 0,45…0,46. Проведено аналіз максимального тиску на ґрунт в широкому діапазоні сили тяги трактора при підтриманні постійним оптимального розподілу ваги, що залежить від співвідношення контурної площі плям контакту шин коліс переднього та заднього мостів. Аналіз показав, що підтримання постійним оптимального розподілу ваги при виконання тягових операцій дає змогу знизити максимальний тиск на ґрунт на 8…40 кПа. Це дає змогу усереднено підвищити частку території України, де сучасні колісні трактори з одинарними шинами зможуть експлуатуватися без порушення агроекологічних вимог, на 14%.