2022
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56991
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Оцінка впливу різноманітних форм рамної конструкції на ії міцнісні якості(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Ярмак, Микола Сергійович; Глєбов, Василь Васильйович; Нефьодов, Анатолій Валерійович; Дашков, Дмитро Леонідович; Кас'ян, Роман Валерійович; Сливар, Євген ЯрославовичУ статті поставлено завдання оптимізації рамної конструкції з метою зменшення її власної ваги з урахуванням виявлення фактору руйнування. Пошук рішення здійснюється з використанням еволюційного моделювання, що в свою чергу включає вибір механічної моделі і чисельної моделі. Обчислювальна схема включає такі основні етапи: знаходження на основі оптимального проектування варіанта конструкції, що відповідає вимогам замовника, виконання розрахунків цього об’єкта в статичній постановці в умовах появи локальних пошкоджень, реалізація послідовності еволюційних синтезів конструкції при виконанні розрахунків деформацій пошкоджених систем. За результатами цієї перевірки можуть коригуватися вихідні передумови для розрахунку та повторно виконуватись процедури оптимізації. Розрахунок у статичній постановці реалізується у межах деформаційної теорії пружності з урахуванням впливу зовнішніх навантажень. Це завдання реалізовувалось за допомогою застосування сучасного програмного комплексу ANSYS. Таким чином, проведено порівняння різних варіантів виконання несучих рам колісної техніки. Визначено вплив форм та ваги конструкції на міцність за певних видів навантаження. Показано, що при застосуванні певного типу оптимізації конструкції можливе збільшення міцності конструкції за додаткового зниження її ваги.Документ Моделювання повітряного потоку в районі української антарктичної станції(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Цибульник, Сергій Олексійович; Накорик, Вікторія Валентинівна; Рупіч, Сергій Сергійович; Півторак, Діана ОлександрівнаМісце розташування української антарктичної станції Академік Вернадський призводить до виникнення низки проблем, пов’язаних з необхідністю забезпечення життєдіяльності та безпеки людей. Інфраструктура станції Академік Вернадський протягом року зазнає впливу значних кліматичних навантажень, таких як: вітер, дощ, сніг та низька температура. Руйнування або навіть значне пошкодження елементів інфраструктури антарктичної станції може викликати загрозу для життя людей, які знаходяться на ній та не мають можливості евакуюватися. Тому необхідно визначити поля розподілу вітрового навантаження в межах антарктичної станції Академік Вернадський для виявлення найбільш навантажених об’єктів її інфраструктури. Програмне середовище системи автоматизованого проектування SolidWorks дозволяє будувати геометричні моделі об’єктів різної складності. Саме тому дану система було обрано для моделювання інфраструктури української антарктичної станції Академік Вернадський. Імітаційне моделювання впливу вітрового навантаження проведено у програмному комплексі скінчено-елементного аналізу ANSYS. Створено геометричні моделі об’єктів інфраструктури станції. Використовуючи фотографії української антарктичної станції Академік Вернадський та її топологічну карту, також створено геометричні моделі місцевості та складальні одиниці місцевості з установленими на ній об’єктами інфраструктури станції. У результаті імітаційного моделювання з використанням розроблених геометричних моделей отримано поля тиску та векторні поля швидкості повітряного потоку, які показують кількісні та якісні результати. Створено геометричні моделі та виконано імітаційне моделювання об’єктів інфраструктури української антарктичної станції Академік Вернадський в умовах вітрового навантаження. Показано, що у випадку дії вітру з материка елементами інфраструктури станції, які сприймають основне вітрове навантаження, є головна будівля та РВС-200. Визначено, що наявність пальового фундаменту впливає на векторні поля швидкості, тож даним елементом не бажано нехтувати при виконанні подальших досліджень. Показано, що практично всі об’єкти інфраструктури станції призводять до виникнення значних турбулентних хвостів при їх обтіканні.