2022
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56991
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз розвитку трансмісійних установок сучасних колісних тракторів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Кожушко, Андрій Павлович; Даниленко, Віталій Дмитрович; Селевич, Сергій ГеннадійовичПроаналізовано технічні рішення світових тракторобудівників при побудові трансмісій колісних тракторів. При вирішенні поставленої мети використовувалась методика, яка передбачала аналіз трансмісій за способом трансформації крутного моменту (ступінчасті та безступінчасті) та принципом дії (механічні, гідравлічні, електричні). Як результат висвітлено моделі таких тракторобудівників як: Case IH, Claas, Deutz-Fahr, Fendt, John Deere, Massey Ferguson, New Holland, Steyr, Valtra. Практична значимість роботи полягає у надані рекомендацій щодо актуальних технологій конструювання трансмісій колісних тракторів.Документ Результати моделювання компонентів і робочих процесів гібридного автомобіля з асинхронним електродвигуном(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Сергієнко, Микола Єгорович; Павлова, Наталія Миколаївна; Сергієнко, Антон Миколайович; Любарський, Борис Григорович; Борисенко, Анатолій Миколайович; Калінін, Павло Миколайович; Губський, Сергій Олександрович; Древаль, Олександр МиколайовичУ роботі представлені імітаційні моделі системи керування і контролю, виконано дослідження динаміки параметрів елементів гібридного автомобіля за допомогою імітаційного моделювання у середовищі Matlab / Simulink. Розглядається послідовно-паралельний привід повідних коліс. Електропривід здійснюється від асинхронного електродвигуна. Модель містить підсистеми регулювання і контролю споживання енергії, обчислення і контролю стану АКБ, ДВЗ, електричного приводу, механічну модель автомобіля, імітатор впливу водія на подачі палива, систему керування режимами руху. Представлені зміни параметрів компонентів гібридного автомобіля і самого автомобіля на заданих режимах руху. Отримані результати відповідають реальним значенням для вибраного класу автомобілів.