Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Енергетичні та теплотехнічні процеси й устаткування

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/68535

Офіційний сайт http://etpo.khpi.edu.ua/>

Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» серія: «Енергетичні та теплотехнічні процеси й устаткування» є періодичним друкованим рецензуємим збірником наукових праць що містять суттєві результати в галузі енергетичного машинобудування.

Рік заснування: 1961. Періодичність: 4 рази на рік. ISSN 2078-774Х (Print), ISSN 2707-7543 (on-line)

Новини

Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» серія: «Енергетичні та теплотехнічні процеси й устаткування» внесений до «Переліку наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наук», затвердженого Постановою президії ВАК України від 26 травня 2010 р., №1 -05 (Бюлетень ВАК України, №6, 2010 р., с. 3, №20).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Розрахункове аеродинамічне дослідження вихідної частини потужної парової турбіни в широкому діапазоні режимів роботи
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Юдін, Юрій Олексійович; Малимон, Іван Іванович
    Проведено серію розрахункових досліджень аеродинамічних характеристик моделі останнього ступеня ЦНТ парової турбіни з вихідним патрубком. Дослідження виконано в широкому діапазоні режимів роботи останнього ступеня GV2. Модель ступеня побудовано за допомогою програмного комплексу AxSTREAM і розраховано в програмному комплексі 3D Solver. Модель патрубку виконано вісесиметричною. Розподіл параметрів для розрахунків взято з експериментальних даних, отриманих на ПД ГРЕС за участі кафедри турбінобудування НТУ "ХПІ". Результати розрахунку задовільно верифіковано з експериментом. Отриману розрахункову модель можливо використовувати при подальших розрахункових дослідженнях з метою пошуку шляхів оптимізації вихідних каналів турбомашин.