Видання НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Компоненти формування культури ділового спілкування у майбутніх лікарів у закладах вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Качайло, Костянтин Володимирович
    У статті визначено компоненти формування культури ділового спілкування та їх важливість у професійній підготовці майбутніх лікарів у закладах вищої освіти (культура мовлення та культура поведінки, емпатія, повага, щирість); детально обґрунтовано ключові аспекти кожного компонента у період навчання майбутніх лікарів та їх роль у подальшій професійній діяльності; доведено, що ефективним і таким, який користується повагою і довірою у пацієнтів, буде лікар, що дотримується високих етичних стандартів у спілкуванні з пацієнтами, колегами, володіє медичною термінологією та вміє використовувати її у відповідних ситуаціях, володіє знаннями норм сучасної української ділової мови, уміє встановлювати контакт із пацієнтами, колегами та іншими медичними працівниками, ефективно вирішувати конфлікти та працювати в команді; наведено важливі аспекти культури поведінки майбутніх лікарів (етичні норми, комунікативні навички, емоційна стабільність, критичне мислення та самовдосконалення, гуманність та толерантність, фізична та психічна культура здоров’я); представлено емпатійність майбутнього лікаря як уміння розуміти та відчувати емоції і переживання пацієнтів, що допомагає створити для них комфортне та підтримуюче середовище.
  • Ескіз
    Документ
    Культура ділового спілкування майбутніх лікарів у закладах вищої освіти: стан розробки проблеми в психолого-педагогічній літературі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Грень, Лариса Миколаївна; Качайло, Костянтин Володимирович
    У статті на підставі аналізу досліджень вітчизняних авторів підкреслено важливість формування культури ділового спілкування у представників професій “людина-людина”, зокрема у майбутніх лікарів у закладах вищої освіти; розглянуто культуру ділового спілкування як одного з показників загальної культури та моральних якостей особистості, що інтегрує зовнішню культуру, культуру мовлення, культуру почуттів, культуру поведінки та етикет; доведено, що для майбутнього лікаря особливо важливим є знання, вміння і навички професійної комунікації, які формуються і розвиваються у нього у процесі навчання у закладі вищої медичної освіти; наведено основні психологічні компоненти спілкування (почуття присутності, прояв турботи про іншу людину, повага до світогляду і точки зору іншої людини, емпатія, щирість як передумова вільного й відкритого спілкування, повага); відведено вирішальну роль педагогічній майстерності викладачів у формуванні культури ділового спілкування майбутніх лікарів у закладах вищої освіти.