Видання НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Енергетичні, науково-технічні та економічні аспекти створення електропривода тролейбуса з гібридним джерелом живлення
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Клепіков, Володимир Борисович; Собченко, Віталій Вікторович
    Надані переваги використання в міському електротранспорті тролейбусів з автономним рухом і вказано на доцільність поширення їх впровадження в Україні, враховуючи воєнні і економічні обставини. Обґрунтовано функціональну схему електроприводу з гібридним джерелом електроживлення, що містить акумуляторну і суперконденсаторну батареї та створює умови рекуперації енергії в гальмівних режимах і дозволяє здійснювати просту модернізацію існуючого електроприводу. Виведені співвідношення для розрахунку ємності суперконденсаторної батареї. Запропоновано методику та вказано особливості вибору параметрів акумуляторної та суперконденсаторної батарей. Вказано, що запропоноване технічне рішення сприяє підвищенню пожежної безпеки за рахунок поліпшення теплового режиму акумуляторної батареї.
  • Ескіз
    Документ
    Нейрорегулятор зі спрощеною структурою для електроприводу з фрикційним навантаженням
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Клепіков, Володимир Борисович; Бєляєв, Олег Сергійович
    Запропоновано регулятор для електромеханічних систем електроприводу за структурою вихідного нейрона. На відміну від синтезу традиційної нейронної мережі нейроконтролера, для запропонованого регулятора знаходження вагових коефіцієнтів, що вимагають багаторазових ітераційних комп'ютерних розрахунків, виключається. Вони визначаються за виведеними аналітичними співвідношеннями. Порівняно з модальним регулятором, для якого потрібно вимірювати ряд координат електроприводу, у тому числі й важко вимірюваних, у запропонованому можна обмежитися виміром лише однієї вихідної координати. Для лінійної системи достатньо одного вихідного нейрона, для нелінійної їх кількість дорівнює числу ділянок, що лінеаризують нелінійність.