Видання НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Рівень задоволеності організацією онлайн-навчання у здобувачів вищої освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Книш, Анастасія Євгенівна; Підбуцький, ОлександрСтаттю присвячено дослідженню рівня задоволеності здобувачів вищої освіти різними аспектами організації онлайн навчання. Наведено результати опитування 124 здобувачів, що представляють різні заклади вищої освіти України. Показано, що сновними параметрами, які необхідно враховувати при організації онлайн навчання є: платформа для навчання, контент, організація зв‟язку, організація розкладу, оцінювання та звітність, технічна підтримка, мотивація. За результатами анкетування було визначено, що найбільше здобувачі задоволені оцінюванням та звітністю, якістю освітнього контенту, організацією зв‟язку та платформою для навчання. Незадовільним здобувачі вважають організацію розкладу, технічну підтримку освітнього процесу та підтримку навчальної мотивації.Документ Ресурси резільєнтності майбутніх психологів, що займаються волонтерською діяльністю під час воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Книш, Анастасія Євгенівна; Богдан, Жанна БорисівнаСтаття присвячена дослідженню ресурсів резільєнтності майбутніх психологів, що займаються волонтерською діяльністю в сфері надання психологічної допомоги постраждалим від військової агресії. Дослідження сфокусоване на вивченні рівня резільєнтності та копінг механізмів, які забезпечують здатність майбутніх психологів до адаптації в умовах постійного емоційного стресу. В дослідженні взяли участь 50 майбутніх психологів у віці 18-22 роки як респонденти, що були поділені на дві групи залежно від наявності чи відсутності волонтерського досвіду під час воєнного стану. Було виявлено, що майбутні психологи, які займаються волонтерською діяльністю в основному спираються на когнітивні та поведінкові копінги і недостатньо використовують емоційні, що може вказувати на їхню неготовність працювати з власними емоціями.Документ Гендерні особливості полікомунікативної емпатії студентів-лідерів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Книш, Анастасія ЄвгенівнаРозглянуто проблему прояву полікомунікативної емпатії у студентів, що характеризуються вираженими лідерськими якостями. Було проаналізовано роль емпатії в становленні лідерського стилю студентів. В ході дослідження було визначено, що емпатія є однією з найбільш важливих рис в структурі особистості сучасного студентського лідера, а її формуванню має приділятися особлива увага в закладах вищої освіти. Емпіричне дослідження лідерських здібностей дозволило визначити, що близько 29% студентів володіють вираженими на високому рівні лідерськими здібностями. Аналіз гендерних особливостей прояву полікомунікативної емпатії студентів-лідерів дозволив визначити, що у дівчат емпатія розвинена краще, ніж у хлопців. В статті наводяться перспективні напрямки розвитку теми дослідження.