Видання НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет-торгівлі в умовах діджиталізації діяльності підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Копиця, Андрій Олегович; Перерва, Петро Григорович; Шаульська, Лариса Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Кучіна, Світлана Едуардівна
    У статті розглянуто основні підходи до управління бізнес-процесами в контексті інноваційного розвитку інтернет-торгівлі. Системи управління бізнес-процесами є критично важливими для інноваційного розвитку інтернет-торгівлі в умовах діджиталізації. Вони дозволяють підприємствам ефективно впроваджувати нові технології, оптимізувати свої процеси та підвищувати загальну конкурентоспроможність. Проведено дослідження систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет-торгівлі, що є важливим кроком до вдосконалення управлінських процесів в умовах цифрової економіки. Зроблено висновок про те, що використання систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет торгівлі сприяє підвищенню ефективності, гнучкості та адаптивності підприємств, що дозволяє швидко реагувати на зміни ринку і забезпечувати високу якість обслуговування клієнтів. Сформовано та проаналізовано базові складові систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет-торгівлі в умовах діджиталізації діяльності підприємств включають процесне моделювання, автоматизацію процесів, управління даними, управління змінами та клієнтоорієнтованість. Впровадження цих складових сприяє підвищенню ефективності, гнучкості та конкурентоспроможності підприємств в умовах швидкозмінних ринкових умов. Подальші дослідження та впровадження систем управління бізнес-процесами допоможуть промисловим підприємствам адаптуватися до швидко змінюваних ринкових умов та досягти довгострокового успіху.
  • Ескіз
    Публікація
    Рефлексивне управління підприємствами в умовах діджиталізації бізнес-процесів в промисловій та аграрній сферах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Петро Григорович; Ткачова, Надія Петрівна; Шаульська, Лариса Володимирівна
    У статті розкрито сутність рефлексивного управління підприємствами рефлексивного контролю в промисловій та аграрній сферах діяльності в умовах їх диджіталізації, доведено актуальність рефлексивного управління на сучасному етапі розвитку інформаційних технологій, розкрито зміст провідних принципів та основних складових рефлексивного управління. Запропоновано визначати сутність рефлексивний менеджмент як процес управління, що забезпечує суб'єктно-діалогічну професійну взаємодію відносин учасників на підприємствах і в організаціях, стимулювання рефлексивного мислення менеджерів та їх активне залучення до осмислення своєї діяльності та її результатів. При цьому виробничий колектив підприємства розглядається як сукупність осіб, які виконують трудові функції на підставі трудового договору (контракту). Визначено, що рефлексивне управління може бути застосовано до кожного менеджера з метою його свідомого і відповідального ставлення до власної роботи, керуючись його діяльністю на основі рефлексії. Доведено, що розвиток та впровадження цифрових аграрних екосистем на базі національних та регіональних цифрових платформ дозволить створити необхідне інноваційно-інвестиційне середовище, наявність якого є ключовим фактором інтенсивного розвитку аграрного сектору. Зазначено, що використання цифрових інновацій та інформаційних технологій у діяльності сільськогосподарських підприємств дозволить підвищити загальний рівень ефективності на тлі зниження сільськогосподарських комерційних ризиків виробництва та реалізації аграрної продукції.