Видання НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Публікація Дослідження систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет-торгівлі в умовах діджиталізації діяльності підприємств(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Копиця, Андрій Олегович; Перерва, Петро Григорович; Шаульська, Лариса Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Кучіна, Світлана ЕдуардівнаУ статті розглянуто основні підходи до управління бізнес-процесами в контексті інноваційного розвитку інтернет-торгівлі. Системи управління бізнес-процесами є критично важливими для інноваційного розвитку інтернет-торгівлі в умовах діджиталізації. Вони дозволяють підприємствам ефективно впроваджувати нові технології, оптимізувати свої процеси та підвищувати загальну конкурентоспроможність. Проведено дослідження систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет-торгівлі, що є важливим кроком до вдосконалення управлінських процесів в умовах цифрової економіки. Зроблено висновок про те, що використання систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет торгівлі сприяє підвищенню ефективності, гнучкості та адаптивності підприємств, що дозволяє швидко реагувати на зміни ринку і забезпечувати високу якість обслуговування клієнтів. Сформовано та проаналізовано базові складові систем управління бізнес-процесами інноваційного розвитку інтернет-торгівлі в умовах діджиталізації діяльності підприємств включають процесне моделювання, автоматизацію процесів, управління даними, управління змінами та клієнтоорієнтованість. Впровадження цих складових сприяє підвищенню ефективності, гнучкості та конкурентоспроможності підприємств в умовах швидкозмінних ринкових умов. Подальші дослідження та впровадження систем управління бізнес-процесами допоможуть промисловим підприємствам адаптуватися до швидко змінюваних ринкових умов та досягти довгострокового успіху.Публікація Рефлексивне управління підприємствами в умовах діджиталізації бізнес-процесів в промисловій та аграрній сферах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Перерва, Петро Григорович; Ткачова, Надія Петрівна; Шаульська, Лариса ВолодимирівнаУ статті розкрито сутність рефлексивного управління підприємствами рефлексивного контролю в промисловій та аграрній сферах діяльності в умовах їх диджіталізації, доведено актуальність рефлексивного управління на сучасному етапі розвитку інформаційних технологій, розкрито зміст провідних принципів та основних складових рефлексивного управління. Запропоновано визначати сутність рефлексивний менеджмент як процес управління, що забезпечує суб'єктно-діалогічну професійну взаємодію відносин учасників на підприємствах і в організаціях, стимулювання рефлексивного мислення менеджерів та їх активне залучення до осмислення своєї діяльності та її результатів. При цьому виробничий колектив підприємства розглядається як сукупність осіб, які виконують трудові функції на підставі трудового договору (контракту). Визначено, що рефлексивне управління може бути застосовано до кожного менеджера з метою його свідомого і відповідального ставлення до власної роботи, керуючись його діяльністю на основі рефлексії. Доведено, що розвиток та впровадження цифрових аграрних екосистем на базі національних та регіональних цифрових платформ дозволить створити необхідне інноваційно-інвестиційне середовище, наявність якого є ключовим фактором інтенсивного розвитку аграрного сектору. Зазначено, що використання цифрових інновацій та інформаційних технологій у діяльності сільськогосподарських підприємств дозволить підвищити загальний рівень ефективності на тлі зниження сільськогосподарських комерційних ризиків виробництва та реалізації аграрної продукції.Документ Дослідження інноваційних змін в розвитку електронного бізнесу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шаульська, Лариса Володимирівна; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Перерва, Петро ГригоровичВ статті проведено наукове дослідження існуючих підходів та до трактування терміну «електронний бізнес» та близьких до нього понять «електронна комерція», «інтернет-торгівля». Запропоновано уточнення цих понять з позицій сучасного стану розвитку електронного бізнесу в світі в цілому і в Україні зокрема. Доведено, що електронний бізнес визначається як вид особливого підприємництва, що здійснюється з використанням інформаційних технологій для ефективного перетворення комерційних зв’язків даного підприємства зі своїми стейкхолдерами з метою покращення ефективності ведення бізнес-діяльності та розвитку бізнес-процесів різних видів. Сформовано сучасну структуру електронного бізнесу, яка включає в себе характерні для сьогодення складові, кожна з яких в певній мірі відтворює певні етапи розвитку електронного бізнесу. Визначено та обґрунтовано три основні етапи еволюції розвитку електронного бізнесу та його технологій. На першому етапі розвитку електронного бізнесу підприємства він повністю інтегрується інтернет-торгівлею, тим самим надаючи можливість інтерактивної взаємодії з споживачами. На другому етапі свого розвитку електронний бізнес інтегрує свої веб-сервери та внутрішні бізнес-системи для впровадження служб та послуг електронної комерції. У системах електронного бізнесу третього етапу розвитку фокус зміщується з постачальника на споживача. Запропонована структура стадій розвитку електронного бізнесу з моменту його започаткування до сучасності в повній мірі відтворює еволюцію цього виду бізнесу.Документ Дослідження впливу підприємницьких ризиків на сталий розвиток підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Шаульська, Лариса Володимирівна; Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаСтаття присвячена дослідженню існуючих та розробці нових підходів до дослідження впливу підприємницьких ризиків на сталий розвиток промислового підприємства. Доведено, що проблеми сталого розвитку не тільки створюють реальні умови для виникнення підприємницьких ризиків, але вони також відкривають для підприємств і нові можливості. Сформовано методичний інструментарій для проведення самооцінки рівня зрілості розробленої та впровадженої на підприємстві концепції сталого розвитку, з використанням положень ефективного моніторингу рівня підприємницького ризику за п'ятьма напрямками, до числа яких віднесено управління, навколишнє середовище, трудові відносини, соціальні відносини та бізнес-середовище. Обґрунтовано, що сталий розвиток - це передбачення можливих майбутніх викликів суспільства, саме тому знання про нього повинні бути доведені до широкої аудиторії, адже дія можлива тоді, коли суспільства мають правильні знання. Викладено результати соціологічних опитування стейкхолдерів промислових та енергетичних підприємств щодо їх відношення до концепції сталого розвитку та їх вкладу в розвиток цього напрямку. Визначено, що організації всіх типів і розмірів стикаються як з внутрішніми, так і з зовнішніми факторами і впливами, які створюють невизначеність щодо того, коли і яким чином досягнуть вони своїх цілей. Вплив цієї невизначеності на цілі організації називається "ризиком", як зазначено у відповідних документах. Запропонована методологія безперервного процесу управління підприємницькими ризиками на промисловому підприємстві, розроблена та обґрунтована її структура та взаємозв'язки між її окремими складовими. Доведено, що система управління підприємницькими ризиками показниками виступає як важливий інструмент отримання необхідної комерційної інформації, необхідної для ефективного функціонування організаційно-економічного механізму бізнес-структур.