Видання НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Менеджмент в ХХI столітті(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Міщенко, Володимир Акимович; Кобець, Валентин Миколайович; Ващенко, Валентина ВасилівнаУзагальнення еволюції теорій менеджменту та практичного його впровадження підводять до висновку, що в сучасному середовищі загальноприйняті підходи до управління перестали працювати. В нинішніх умовах класичний менеджмент уже не може бути результативним. Ситуація функціонування підприємств в умовах невизначеності й кризових явищ, наслідків пандемії та військових дій в нашій країні вимагає переорієнтації менеджменту на антикризову основу. Авторами вивчені головні тенденції розвитку світової економіки в ХХI столітті, особливості розвитку сучасного менеджменту в Україні, визначені вимоги, які ставить життя перед сучасними менеджерами. Аналіз світового досвіду подолання кризових умов дозволив зробити висновки про те, що рішення складних питань сучасності, в тому числі і економічних, знаходиться в формуванні нового рівня свідомості управлінців усіх рівнів. В зв’язку з цим запропоновано сучасний підхід до управління на базі використання менеджменту нового типу (українського менеджменту) як альтернатива, що дозволить подолати наслідки подій останніх років та вийти з кризового стану на сталу траєкторію розвитку. Парадигма менеджменту нового типу як інноваційної системи управління спрямована на творчі перетворення людини та суспільства у бік вектору гуманістичного еволюційного розвитку.Документ Менеджмент нового типу як сучасна концепція менеджменту(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Міщенко, Володимир Акимович; Кобець, Валентин Миколайович; Ващенко, Валентина ВасилівнаПрийоми стратегічного планування та стратегічного менеджменту, вироблені в XX столітті, з початку XXI століття перестали працювати. Виклики сьогодення підтверджують, що класичний менеджмент з його характеристиками минулого століття вичерпав свої можливості. Він виявився непідготовленим до вимог нового часу. В зв’язку з цим авторами запропоновано сучасний підхід до управління на базі використання менеджменту нового типу як альтернативу, що дозволить подолати наслідки подій останніх років та вийти з глибокої кризи на сталу траєкторію розвитку. Парадигма менеджменту нового типу як інноваційної системи управління спрямована на творчі перетворення людини та суспільства у бік вектору гуманістичного еволюційного розвитку. Інноваційна суть полягає в тому, що менеджер будь-якого рівня повинен навчитися застосовувати приховані до сьогодні можливості своєї свідомості та використовувати у своїй роботі думки та ідеї більш високих порядків, ніж думки та ідеї зі звичайною погляду матеріалістичного світогляду. Йому потрібно перейти на більш високочастотний рівень обміну з навколишнім світом, який виражений зростанням психічної енергії та ментальними змінами. Такі трансформації призведуть до ефективного вирішення сучасних проблем та задач, починаючи від особистісних питань рядових членів колективів та побудови процвітаючого суспільства до гармонізації міжцивілізаційних та загальнопланетарних відносин.Документ Діагностика сформованості готовності майбутніх менеджерів до професійної діяльності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Кобець, Валентин Миколайович; Михайличенко, Валентина ЄвдокимівнаРозглянуто зміст поняття "готовність до професійної діяльності" (далі в тексті – ГПД), дано структурній аналіз її компонентів (ціннісно-мотиваційний, когнітивно-діяльнісний, особистісний, комунікативний). Проведено педагогічний експеримент вивчення готовності майбутнього менеджера до професійної діяльності. Розкрито зміст діагностичних методів, які використовувані під час проведення експериментальної роботи, висвітлена їх роль в процесі навчання. В основу діагностування покладено критерії, показники та відповідні їм рівні сформованості ГПД, що дає можливість скласти більш об'єктивну картину наявного стану досліджуваної проблеми. Зроблено аналіз динаміки структурних компонентів ГПД у процесі експерименту, вивчені педагогічні умови, які допомагають активізувати процес підготовки студентів.Діагностування структурних компонентів ГПД істотно активізує педагогічну співпрацю викладачів із студентами. Це процес їх соціально-психологічної взаємодії, спрямований на формування сприятливих умов для самопізнання, саморозвитку і самовдосконалення особистості.