Видання НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Роль маркетингових комунікацій у формуванні іміджу аграрних підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кашульська, Тетяна Сергіївна; Король, Юрій Костянтинович
    В сучасних умовах аграрні підприємства стикаються з численними викликами: зростаюча конкуренція, глобалізація ринків, зміни споживчих потреб, а також розвиток інформаційних технологій. В таких умовах формування позитивного іміджу підприємства стає ключовим фактором успіху на ринку. Маркетингові комунікації є важливим інструментом у процесі створення, підтримки та зміцнення іміджу аграрних підприємств. Маркетингові комунікації призначені для інформування та переконання цільової аудиторії з метою впливу на її поведінку. Для аграрних підприємств, які працюють у секторі, де репутація, довіра та сталість є важливими складовими успіху, ефективні комунікації дозволяють досягти кількох цілей: інформування ринку про продукцію, її переваги та якість, підвищення впізнаваності бренду серед споживачів, створення стійкої репутації надійного та екологічного виробника, підтримка відносин з діловими партнерами та інвесторами. Маркетингова комунікаційна політика визначає стратегічний напрям, в рамках якого обираються і застосовуються інструменти маркетингових комунікацій. In modern conditions, agricultural enterprises face numerous challenges: growing competition, globalization of markets, changes in consumer needs, as well as the development of information technologies. In such conditions, the formation of a positive image of the enterprise becomes a key factor of success in the market. Marketing communications is an important tool in the process of creating, maintaining and strengthening the image of agricultural enterprises. Marketing communications are intended to inform and persuade the target audience in order to influence their behavior. For agrarian enterprises operating in a sector where reputation, trust and sustainability are important components of success, effective communications allow to achieve several goals: informing the market about products, their advantages and quality, increasing brand recognition among consumers, creating a sustainable reputation of a reliable and ecological producer, maintaining relations with business partners and investors. Marketing communication policy determines the strategic direction within which marketing communication tools are chosen and used. Together, they create synergy, ensuring effective interaction with the market and maintaining the long-term competitiveness of the enterprise.
  • Ескіз
    Документ
    Стан та особливості конструкторської діяльності на сучасних виробничих підприємствах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мехович, Сергій Анатолійович; Тюфанов, Георгій Леонідович
    У статті зазначено, що важливою особливістю і невід'ємною частиною конструкторської діяльності є взаємодія з іншими підрозділами підприємства, зокрема з виробничими, маркетинговими та дослідно-розробницькими відділами. Така співпраця дозволяє забезпечити високу якість продукції та її відповідність вимогам ринку. Здійснення ефективної взаємодії з різними відділами підприємства вимагає глибокого розуміння їх потреб, цілей і внутрішньої динаміки, а також вміння вирішувати конфліктні ситуації та досягати компромісів. Взаємодія з виробничими відділами є критичною для успішного впровадження конструкторських рішень у життя. Конструктори повинні зрозуміти обмеження виробництва, технічні можливості обладнання, витрати на виробництво та інші фактори, щоб розробити оптимальні конструкції, які будуть легко виготовлятися та підтримуватися на лінії виробництва.Розкрито особливості взаємодії з маркетинговими та дослідно-розробницькими відділами. вищим управлінням підприємства, спільне проведення проектів та ініціатив, іншими підрозділами підприємства, такими як відділ закупівель, логістики, обслуговування клієнтів тощо, щоб забезпечити успішну реалізацію їхніх проектів та продуктів. Розглянуто стан впровадження систем автоматизованого проектування (САПР) на підприємствах машинобудування може варіюватися в залежності від країни, конкретної галузі машинобудування та обраної стратегії компанії. Проте, загалом можна виділити деякі загальні тенденції. Розкрито механізми обміну інформацією конструкторського відділу з іншими відділами. Відзначено,що такі комунікації забезпечуються за допомогою різноманітних інструментів, технологій та підходів, спільної роботи та обміну даними.Зроблено загальні висновки щодо особливостей конструкторської діяльності у сучасних умовах.