Видання НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз ринкових трендів і споживчих потреб у контексті маркетингової діяльності аграрних підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Сєров, Володимир Володимирович
    В умовах постійних економічних потрясінь у країні та світі, а отже, і сільськогосподарської складової економіки зокрема, надзвичайно важливе значення має розробка ефективного механізму формування попиту на продукцію, стимулювання збуту на сільськогосподарських ринках. Особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств визначаються, насамперед, особливостями ринків сільськогосподарської продукції та особливостями цінової політики, попиту та пропозиції на дану продукцію. Сільськогосподарський маркетинг виконує всі види господарської діяльності, що пов'язані з потоком продовольчих товарів та послуг з моменту початкового сільськогосподарського виробництва до кінцевого споживача. Різні групи (тобто виробники, ринки сільськогосподарської продукції та роздрібні торговці), повинні розглядати маркетингову функцію як прогресію маркетингового каналу. Сучасні умови ринку вимагають від аграрних підприємств як якісного виробництва, так і грамотного позиціонування своєї продукції. In the conditions of constant economic upheavals in the country and the world, and therefore the agricultural component of the economy in particular, the development of an effective mechanism for the formation of demand for products and the stimulation of sales in agricultural markets is extremely important. Features of marketing activities of agricultural enterprises are determined, first of all, by the features of agricultural product markets and features of price policy, demand and supply for these products. Agricultural marketing performs all types of economic activities related to the flow of food products and services from the moment of initial agricultural production to the final consumer. Different groups (ie, producers, agricultural markets, and retailers) should view the marketing function as a progression of the marketing channel. Modern market conditions demand from agricultural enterprises both highquality production and competent positioning of their products.
  • Ескіз
    Документ
    Роль маркетингових комунікацій у формуванні іміджу аграрних підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кашульська, Тетяна Сергіївна; Король, Юрій Костянтинович
    В сучасних умовах аграрні підприємства стикаються з численними викликами: зростаюча конкуренція, глобалізація ринків, зміни споживчих потреб, а також розвиток інформаційних технологій. В таких умовах формування позитивного іміджу підприємства стає ключовим фактором успіху на ринку. Маркетингові комунікації є важливим інструментом у процесі створення, підтримки та зміцнення іміджу аграрних підприємств. Маркетингові комунікації призначені для інформування та переконання цільової аудиторії з метою впливу на її поведінку. Для аграрних підприємств, які працюють у секторі, де репутація, довіра та сталість є важливими складовими успіху, ефективні комунікації дозволяють досягти кількох цілей: інформування ринку про продукцію, її переваги та якість, підвищення впізнаваності бренду серед споживачів, створення стійкої репутації надійного та екологічного виробника, підтримка відносин з діловими партнерами та інвесторами. Маркетингова комунікаційна політика визначає стратегічний напрям, в рамках якого обираються і застосовуються інструменти маркетингових комунікацій. In modern conditions, agricultural enterprises face numerous challenges: growing competition, globalization of markets, changes in consumer needs, as well as the development of information technologies. In such conditions, the formation of a positive image of the enterprise becomes a key factor of success in the market. Marketing communications is an important tool in the process of creating, maintaining and strengthening the image of agricultural enterprises. Marketing communications are intended to inform and persuade the target audience in order to influence their behavior. For agrarian enterprises operating in a sector where reputation, trust and sustainability are important components of success, effective communications allow to achieve several goals: informing the market about products, their advantages and quality, increasing brand recognition among consumers, creating a sustainable reputation of a reliable and ecological producer, maintaining relations with business partners and investors. Marketing communication policy determines the strategic direction within which marketing communication tools are chosen and used. Together, they create synergy, ensuring effective interaction with the market and maintaining the long-term competitiveness of the enterprise.