Видання НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні технології формування екологічної компетентності у китайських магістрантів із інформаційних технологій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Хрипунова, Аліна Леонідівна; Воробйова, Євгенія Вячеславівна
    У статті розроблено педагогічну технологію формування екологічної компетентності китайських магістрів у сфері інформаційних технологій, які проходять навчання в українських університетах. З’ясовано, що екологічна компетентність інженера у сфері інформаційних технологій є ключовою професійною компетентністю, яка передбачає його здатність створювати екологічно орієнтовані програмні продукти, які підтримують розробку і функціювання енергозберігаючих технологій, що забезпечують ефективний захист та відтворювання навколишнього середовища. Уточнено критерії, показники та рівні сформованості екологічної компетентності майбутніх інженерів в галузі IT технологій. На основі аналізу було доведено, що під час навчання застосування розробленої педагогічної технології впливає на формування екологічної компетентності китайських магістрів у сфері ІТ. Визначено доцільність адаптації розробленої педагогічної технології до інших інженерних спеціальностей, які здобувають китайські студенти в українських університетах.
  • Ескіз
    Документ
    The role of psychological knowledge in marketing communications
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Vorobieva, Yevheniia
    The article highlights the peculiarities of implementing the results of psychological research for the development of marketing. It is also analyzed that psychological knowledge has a direct impact on the effectiveness of marketing communications and advertising. The basic principles on which the use of triggers in marketing communications is based are defined. The article contains the author’s own interpretation of the directions of development of the marketing psychologist’s activity in modern conditions.