Видання НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Professional orientation of a teacher in the context of STEAM education introduction and the prerequisites for STEAM competencies formation
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Movmyga, Nataliia Yevhenivna; Demidova, Yulia; Polezhaieva, Olena Viktorivna
    The issue of teacher`s professional development in the context of STEAM education introduction is considered. Emphasis is put on the actualization of 4C method which is used to overcome the misunderstanding between the knowledge that students acquire in higher education institutions and the skills that employers expect from students. This method includes such main components as: communication skills, creativity, critical thinking and teamworking. The proposed recommendations for the development of STEAM competencies can contribute to the formation of professional success and development of innovative pedagogical experience of higher education institutions teachers. This research does not solve the problem of teacher`s professional development in the field under consideration and can be continued in analyzing its features depending on the professional area of study.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів хіміко-технологічного профілю у закладах вищої освіти на засадах компетентнісного підходу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Курбанова, Халіда
    У статті розкрито суть таких понять, як "компетентність", "професійна компетентність", розкрито, що у формуванні професійної компетентності майбутніх бакалаврів хіміко-технологічного профілю велике значення має рівень їх теоретичної і практичної підготовки; обґрунтовано якісні характеристики студента, сформованість яких сприятиме успішному оволодінню ним технічною спеціальністю; сконцентровано увагу на необхідності сформованості у майбутніх бакалаврів хіміко-технологічного профілю у закладі вищої освіти гностичної, проектування, діагностичної, комунікативної, інформаційно-аналітичної функцій та розкрито роль цих функцій у формуванні їхньої професійної компетентності; розглянуто освітньо-професійну програму "Технології переробки нафти, газу та твердого палива" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 161 Хімічні технології та інженерія (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"); з метою індивідуалізації освітньої траєкторії та формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів хіміко-технологічного профілю запропоновано вибіркові навчальні дисципліни, які можуть мати місце у каталозі університетських дисциплін, та обґрунтовано їх доцільність.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентісний підхід у процесі професійної та фундаментальної підготовки майбутніх інженерів-бакалаврів в умовах освітніх трансформацій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Романовський, Олександр Георгійович; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Гура, Тетяна Віталіївна; Грень, Лариса Миколаївна; Солодовник, Тетяна Олександрівна
    Статтю присвячено проблемі запровадження компетентнісного підходу у професійній та фундаментальній підготовці майбутніх інженерів бакалаврів різних спеціальностей у технічному університеті в умовах освітніх трансформацій та приєднання до європейського освітнього простору. В умовах модернізації вітчизняної освіти особливої значущості набуває проблема професійної підготовки фахівців, конкурентоздатних на ринку праці, компетентних, які вільно володіють своєю професією. У ході дослідження встановлено, що модернізація освітньої діяльності відбувається в контексті європейських вимог, принципів і стандартів держав ЄС. Доведено, що упровадження компетентнісного підходу в освіту країн-членів ЄС передбачає, що знання практичного спрямування відповідають чотирьом складовим: знати що, знати чому, знати як, знати хто. У статті обґрунтовано низку зовнішніх та внутрішніх чинників, які зумовлюють актуальність упровадження в освітню практику України компетентнісного підходу. Проведений аналіз наукових досліджень дозволив визначити ключові елементи професійної компетентності майбутнього інженера. Розкрито зміст особливостей запровадження компетентнісного підходу в процесі професійної та фундаментальної підготовки майбутніх інженерів бакалаврів різних спеціальностей в умовах освітніх трансформацій.