Видання НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційне освітнє середовище у закладах вищої освіти – педагогічна умова формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів хіміко-технологічної підготовки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Курбанова, Халіда
    У статті обґрунтовано думку щодо створення інноваційного освітнього середовища у закладах вищої освіти як однієї з педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів хіміко-технологічної підготовки; розкрито погляди науковців на підготовку фахівців нової якості; наведено визначення таких понять, як "інноваційна освіта", "педагогічні інновації"; наведено технологічну складову формування інноваційного освітнього середовища у ЗВО, основні завдання наукової та інноваційної діяльності університету; розглянуто застосування інноваційних технологій в освітньому процесі та форми і методи їх реалізації; запропоновано застосування сучасних технологій ("кейс-технологій", М-Learning – технологій, TVтехнологій, Інтернет – технологій) і впровадження методик навчання у професійній підготовці та підвищенні професійної компетентності майбутніх бакалаврів хімікотехнологічної підготовки, які сприяють засвоєнню знань, розвитку навичок та формуванню професійної компетентності (спеціальних програмних засобів, веб-серверів та інноваційних методів навчання (електронне навчання, застосування інтернетресурсів, проблемне навчання, кейс-метод, інтерактивні презентації, майндмепінг); доведено дієвість наведеної педагогічної умови.
  • Ескіз
    Документ
    Світовий досвід впровадження теорій лідерства у стратегію підготовки майбутніх фахівців державної служби з надзвичайних ситуацій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Черкашин, Андрій Іванович
    У статті проаналізовано світовий досвід впровадження теорій лідерства у стратегію підготовки майбутніх фахівців Державної служби з надзвичайних ситуацій України. Зазначено, що впровадження теорій лідерства у освітній процес закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання забезпечить успішне формування розвитку лідерських якостей та вдосконалення їхньої професійної підготовки, що буде ефективно впливати на стратегію розвитку системи цивільного захисту України в цілому.
  • Ескіз
    Документ
    Історична ретроспектива феномену лідерства у контексті підготовки майбутніх фахівців Державної служби з надзвичайних ситуацій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Черкашин, Андрій Іванович
    У статті проведено дослідження історичної ретроспективи феномену лідерства вітчизняними та зарубіжними вченими у контексті підготовки майбутніх фахівців Державної служби з надзвичайних ситуацій. Зазначено, що формування лідерства у майбутніх фахівців у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання повинно відбуватися на основі вдосконалення системи діяльності Державної служби з надзвичайних ситуацій України, формування необхідного освітнього середовища, яке сприятиме вдосконаленню законодавчої бази, економічних механізмів цивільного захисту, розвитку лідерських якостей та вдосконаленню професійної підготовки майбутніх фахівців Державної служби з надзвичайних ситуацій України.