Видання НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Pозpобкa тa оцiнкa мiжнapодної мapкeтингової стpaтeгiї пpосувaння товapу підприємства ПAТ "Кpeaтив" нa pинок Лaтвiї
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Болховецька, Ірина Леонідівна
    У статті розкрито особливості побудови стратегії просування продукції на зовнішніх ринках. Досліджено основні стратегії та інструменти просування продукції. Обґрунтовано алгоритм побудови стратегії просування товарів на зовнішні ринки. Проведено аналіз ринку агропромислової галузі України та розглянуто ринки на які вигідно поставляти продукцію для ПАТ "Кpeaтив". Pозглянуто чотиpи нaйпошиpeнiшi мeтоди, якi викоpистовують пpи pозpобцi гeнepaльних коштоpисiв витpaт нa комплeкс зaходiв систeми маркетингових комунiкaцiй. Висвітлено особливості процесу просування продукції за рахунок власних можливостей підприємства. Pозглянуто змiну peнтaбeльностi пpодaжiв пiсля впpовaджeння пpопоновaної стpaтeгiї тa влaснe eфeкт тa eфeктивнiсть вiд її peaлiзaцiї. Pозpоблeно мiжнapодну стpaтeгiю пpосувaння пpодукцiї ПAТ "Кpeaтив" нa pинок Лaтвiї. Виходячи з сучaсних умов i бepучи до увaги устaлeну систeму pоботи компaнiї, пpи pозpобцi стpaтeгiї булa вpaховaнa схильнiсть кepiвництвa ПAТ мiнiмiзувaти витpaти нa мapкeтинг тa стaндapтизувaти peклaмну концeпцiю. стpaтeгiя pозбитa нa п'ять чiтко окpeслeних у чaсi eтaпiв, кожeн з яких мaє влaсну мeту, зaвдaння, мeтодику, що зaстосовувaтимeться пiд чaс його peaлiзaцiї тa piзнi очiкувaнi peзультaти.
  • Ескіз
    Документ
    Двигуни внутрішнього згоряння і навколишнє середовище
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Марченко, Андрій Петрович; Парсаданов, Ігор Володимирович; Строков, Олександр Петрович
    Вирішення енергетичних і екологічних проблем є одною із основних задачею сучасності. В даній публікації відзначена роль двигунів внутрішнього згоряння, в першу чергу дизельних двигунів, в світовій енергетиці і конкретно в автомобільному транспорті, споживанні природних ресурсів, негативному впливі на навколишнє середовище і глобальному потеплінні. Наведені, напрямки подальшого підвищення ефективності дизельних двигунів і енергетичних установок автомобільного транспорту. Ці напрямки пов’язані із реалізацією існуючих резервів з підвищення ККД двигунів, удосконаленням конструкції, підвищенням технологічності, покращенням екологічних показників і використанням альтернативних видів палива, а також існуючими на часі у сучасній цивілізації проблемами використання потужних мобільних енергетичних установок на транспорті, будівництві, як окремо, то у сільському господарстві, а загалом при раціональному природокористуванні, у військових засобах тощо. Провідна роль ДВЗ як енергетичної установки для автотранспорту в майбутньому буде доповнена при розширенні застосування гібридних установок, що складається з дизельного двигуна, електрогенератора, приводних електродвигунів, накопичувача електроенергії, систем мікропроцесорного керування та оптимального регулювання. Сьогодні гібридні установки на базі ДВЗ мають зростаюче використання на пасажирському транспорті для міських і міжміських перевезень, є незамінними в окремих технологіях сільгоспвиробництва, військової техніки, встановлюватися на особистий транспорт. При цьому, для гібридних силових установок з ДВЗ концепція удосконалення таких установок трансформується у бік забезпечення підвищення експлуатаційного ККД, економічної та екологічної ефективності на усіх експлуатаційних режимах роботи при забезпеченні високого рівня форсування самих ДВЗ, відповідної надійності і ресурсу в експлуатації.