Видання НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62886
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Публікація Educational services quality monitoring system as an important component of library and archive management(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Bachynska, Nadiia; Tverytnykova, Olena; Drozdova, Tetiana; Demidova, Yulia; Salata, HalynaThe article examines the hierarchical structure of the educational system as a component of library and archive management. It has been determined that the control system is structurally divided into three general levels: collection of information and stabilization of parameters, coordination of local subsystems of the first level, optimization of the control system. A study of the system for monitoring the quality of educational services in specialty 029 “Information, library and archival work” was carried out. The adequacy of the quality monitoring method has been experimentally proven. The object of testing was the procedure for assessing the quality of the educational process. The statistical array for checking the adequacy was taken from the results of the final control of the subjects of study from the examination sheets for individual parameters of the educational process.Документ Інструменти розвитку критичного мислення учнів на уроках мистецтва в закладах загальної середньої освіти(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Глінченко, ІнессаВизначено актуальність розвитку критичного мислення у сучасних учнів. Розглянуто визначення "критичного мислення" відомих дослідників, визначено мету та завдання, інструменти розвитку, умови для створення середовища розвитку критичного мислення. Обґрунтовано практичні прийоми розвитку критичного мислення, які використовуються на уроках музичної грамоти та практичного музикування. Досліджено питання формування критичного мислення учнів закладів загальної середньої освіти інтерактивними методами (ігрові, інтелектуальні, художньої асоціації, театралізації, практично-мистецькі, суспільно-значущої діяльності, інформаційні, активізації самостійної роботи, рефлексії) та за участю інформаційної технології.Документ Метод оцінки та підвищення користувальницького досвіду абонентів в програмно-конфігурованих мережах на основі використання машинного навчання(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Аль-Мудхафар, Акіл Абдулхуссейн М.; Смірнова, Тетяна Віталіївна; Буравченко, Костянтин Олегович; Смірнов, Олексій АнатолійовичЕволюційні процеси, які в першу чергу торкнулися комп'ютерних технологій, призвели до появи кількох типів обчислювальних мереж, що представляють сукупність комп'ютерних пристроїв, об'єднаних в одну систему. Основним призначенням такої системи є доступ користувачів до спільних ресурсів та можливість обміну даними між абонентами у процесі роботи. Такі мережі називаються програмно-конфігурованими – SDN. Мережі SDN вже давно стали основою побудови телекомунікаційних мереж операторського класу. Проте, в них є певна кількість недоліків, які необхідно усунути. Об’єктом дослідження є процес оцінки та підвищення користувальницького досвіду абонентів в програмно-конфігурованих мережах. Предметом дослідження є метод оцінки та підвищення користувальницького досвіду абонентів в програмно-конфігурованих мережах на основі використання машинного навчання. Мета роботи полягає у розробці моделі та відповідного методу оцінки якості користувальницького досвіду абонентів мереж SDN. У результаті дослідження вперше було розроблено метод оцінки та підвищення користувальницького досвіду абонентів мереж SDN на основі використання машинного навчання. Метод полягає у послідовному проведенні автоматизованого опитування користувачів, вимірюванні показників якості обслуговування абонентів, виборі й побудові регресійної моделі із множини визначених моделей та керування користувальницьким досвідом за виміряними параметрами якості обслуговування абонентів мережі SDN. Розроблений метод на відміну від відомих, надає змогу підвищувати якість користувальницького досвіду у режимі реального часу. Висновки. Проведене дослідження існуючих механізмів керування користувальницьким досвідом абонентів та аналіз регресійних моделей на можливість їх використання для встановлення взаємозв’язку між параметрами мережі та користувальницьким досвідом, дозволило розробити узагальнену модель оцінки та підвищення користувальницького досвіду абонентів мереж SDN, на основі використання машинного навчання, та розробити алгоритм роботи методу. Розроблений метод дозоляє будувати точні моделі взаємозв’язку параметрів QoE та QoS та підвищує на величину до 10% якість користувальницького досвіду абонентів мереж SDN.