Електротехніка і Електромеханіка

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62894

Офіційний сайт http://eie.khpi.edu.ua/

Журнал публікує оригінальні результати досліджень з аналітичного, чисельного та мультифізичного методів моделювання електрофізичних процесів в електротехнічних електромеханічних та електроенергетичних установках та системах, з розробки нових електротехнічних пристроїв і систем з поліпшеними техніко-економічними та екологічними показниками в таких сферах, як: теоретична електротехніка, інженерна електрофізика, техніка сильних електричних та магнітних полів, електричні машини та апарати, електротехнічні комплекси та системи, силова електроніка, електроізоляційна та кабельна техніка, електричний транспорт, електричні станції, мережі і системи, безпека електрообладнання.

Рік заснування: 2002. Періодичність: 6 разів на рік. ISSN 2074-272X (Print), ISSN 2309-3404 (Online).

Новини

Видання включене до Переліку наукових фахових видань України з технічних наук до найвищої категорії «А» згідно Наказу МОН України №1412 від 18.12.2018 р.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Декомпозиція задачі проектування асинхронних двигунів з індукційним регулятором в колі ротора
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2004) Головань, Василь Іванович; Головань, Іван Васильович
    Здійснюється формування ітератиивної процедури декомпозиції задачі проектування асинхронних двигунів з індукційним регулятором в колі ротора. Це приводить до побудови ієрархічної структури рівней взаємодії системи аналізу поставлених математичних задач синтезу рішення зворотніх задач та задач багатокритеріальної оптимізації.
  • Ескіз
    Документ
    Втрати енергії в феромагнітному магнітопроводі індукційного регулятора в колі ротора асинхронного двигуна при динамічних режимах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2004) Головань, Василь Іванович
    В результаті аналізу перетворення енергії електромагнітного поля у феромагнітному магнітопроводі індукційного регулятора в колі ротора асинхронного двигуна при динамічних режимах, встановлено, що у взаємозв'язку квазистатичного перемагнічування з вихровими струмами скриваються причини дисбалансу втрат енергії магнітної в'язкості (МВ). МВ ініційована поглинанням теплових коливань решітки електронами, локалізованими на дефектах структури конденсованої системи. Це поглинання носить когерентний характер і обумовлено релаксацією динамічної поляризації ядер з відмінним від нуля спином при переключенні магнітного поля.