2009

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6959

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні основи системи планування маркетингу інновацій
    (НТУ "ХПІ", 2009) Жадан, Людмила Василівна; Михайлик, Ю. М.
    Розглянуті система маркетингового планування інновацій та його складові частини. Сформульовані задачі по реалізації системи.
  • Ескіз
    Документ
    Формування умінь та навичок у спеціалістів з економічних досліджень
    (НТУ "ХПІ", 2009) Жадан, Людмила Василівна; Білаш, Олена Олександрівна
    В статті розглянуті психологічні аспекти формування умінь та навичок у спеціалістів з економічних досліджень. Показано, що варіантність умов навчання є необхідним фактором формування гнучких умінь, які легко переносяться в нові умови.