2009
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6959
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретичні основи системи планування маркетингу інновацій(НТУ "ХПІ", 2009) Жадан, Людмила Василівна; Михайлик, Ю. М.Розглянуті система маркетингового планування інновацій та його складові частини. Сформульовані задачі по реалізації системи.Документ Формування умінь та навичок у спеціалістів з економічних досліджень(НТУ "ХПІ", 2009) Жадан, Людмила Василівна; Білаш, Олена ОлександрівнаВ статті розглянуті психологічні аспекти формування умінь та навичок у спеціалістів з економічних досліджень. Показано, що варіантність умов навчання є необхідним фактором формування гнучких умінь, які легко переносяться в нові умови.