2009
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6959
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Обґрунтування стратегії підприємства на основі маркетингового аналізу(НТУ "ХПІ", 2009) Прохорова, Т. П.; Притиченко, Т. І.Розглядається проблема розробки стратегічних цілей підприємства на основі побудування та подальшої інтерпритації матриці SWOT. Показані переваги та недоліки класичної моделі SWOT-аналізу. Запропоновано ряд напрямків з удосконалення методу формування матриці SWOT, які дозволять більш досконально обґрунтувати стратегію підприємства в різних напрямках його діяльності. При написанні статті використані матеріали діяльності декількох вітчизняних підприємств.Документ Аналіз динаміки системи керування електровибуховим перетворенням енергії на основі нечіткої логіки(НТУ "ХПІ", 2009) Козирєв, Сергій Сергійович; Овчиннікова, Лариса ЄфремівнаПредставлено систему автоматичного керування електровибуховим перетворенням енергії на основі нечітких регуляторів. Проведено аналіз динаміки, визначено параметри, які впливають на характер поведінки системи. Дано рекомендації щодо вибору параметрів системи керування, які забезпечують необхідну якість перехідних процесів.