2009
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6959
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Класифікація підходів вітчизняних та закордонних фахівців до комплексу маркетингу(НТУ "ХПІ", 2009) Крамаренко, С. Б.У статті розглянуто класичний комплекс маркетингу "4Р" та класифіковані підходи до його модернізації відносно особливостей окремих галузей. Дана оцінка питанню доцільності проведення модернізації класичного комплексу маркетингу "4Р" та виділені основні підходи для її проведення.Документ Обґрунтування і розробка інструментарія оцінки ефективності інноваційної діяльності на підприємстві енергомашинобудування(НТУ "ХПІ", 2009) Погорєлов, Микола Іванович; Віхляєва, Наталія ВолодимирівнаРозглянуто основні проблеми оцінки ефективності інновацій. В роботі доведено актуальність питання технічного переозброєння підприємства. Здійснено теоретичне обґрунтування і розробка інструменарію в оцінці ефективності діяльності підприємства на прикладі ДП Заводу "Електроважмаш".