2009
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6959
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Нагрузочная характеристика механизма наклона кузова(НТУ "ХПИ", 2009) Якунин, Дмитрий ИгоревичУ статті розглянуто математичну модель, що дозволяє отримати характеристику навантаження механізму нахилу кузова транспортного засобу із заданими параметрами. Показано якісний характер зміни сили залежно від кута нахилу екіпажа та оцінено її величину. Поставлено задачу обрання лінійного електромеханічного перетворювача енергії, тягова характеристика якого найбільш відповідає отриманій характеристиці навантаження.Документ Методика определения электромагнитных параметров тягового синхронного двигателя с возбуждением от постоянных магнитов(НТУ "ХПИ", 2009) Парфенюк, Т. В.Наведено методику визначення залежностей потокозчеплень та електромагнітного моменту тягового синхронного двигуна за результатами розрахунку магнітного поля методом кінцевих елементів.Документ Разработка технологии сборки и усовершенствование конструкции составного колеса электровагона(НТУ "ХПИ", 2009) Оборский, И. Л.; Андреев, Арнольд Георгиевич; Щепкин, Александр Витальевич; Дворжак, В. Н.На основі проведеного аналізу технологій складання деталей з натягом, конструкцій складених коліс залізничного транспорту та виконаного дослідження міцності та пружно-деформованого стану запропоновано технологію виготовлення та удосконалену конструкцію колеса електровагона.Документ Математическая модель влияния центробежной силы на механизм наклона кузова при стендовых испытаниях с учетом колебаний надрессорного строения(НТУ "ХПИ", 2009) Редченко, Елена СергеевнаУ статті наведені короткі відомості про стендове обладнання для випробувань рухомого складу. Запропонована матиматична модель для розрахунку миттєвого значення радіусу перехідної кривої. Розроблена математична модель для дослідження впливу центробіжної сили на механізм нахилу з урахуванням коливань надресорної будови вагону. Наведені пропозиції щодо створення каткового стенду з можливістю імітації центробіжної сили.