2009
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6959
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретичні основи системи планування маркетингу інновацій(НТУ "ХПІ", 2009) Жадан, Людмила Василівна; Михайлик, Ю. М.Розглянуті система маркетингового планування інновацій та його складові частини. Сформульовані задачі по реалізації системи.Документ Організаційні форми комерційної реалізації ОІВ, як елемент складної системи науково-технічного обміну(НТУ "ХПІ", 2009) Косенко, Андрій Васильович; Колотюк, Олена ІванівнаВ роботі розглядаються напрямки комерціалізації об’єктів інтелектуальної власності з метою створення найбільш загальної схеми комерціалізації.Документ Особливості формування інноваційного середовища науково-технічної діяльності в Україні(НТУ "ХПІ", 2009) Савченко, Ольга Ігорівна; Погорєлов, Сергій Миколайович; Нестеренко, Роман ОлександровичУ даній статті визначена необхідність створення інноваційного середовища науково-технічної діяльності в Україні. Розкрито економічні функції різноманітних форм комерціалізації інтелектуальної власності, процеси її формування й обігу в ринковій економіці на основі застосування інструментарію прав власності.Документ Фінансове забезпечення інноваційних пріоритетів(НТУ "ХПІ", 2009) Садиков, М. А.Розглядаються актуальні проблеми фінансового забезпечення інноваційних пріоритетів національної економіки України в період вступу до ВТО. Аналізується сучасний стан інноваційних пріоритетів України.