2009
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6959
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Обґрунтування стратегії підприємства на основі маркетингового аналізу(НТУ "ХПІ", 2009) Прохорова, Т. П.; Притиченко, Т. І.Розглядається проблема розробки стратегічних цілей підприємства на основі побудування та подальшої інтерпритації матриці SWOT. Показані переваги та недоліки класичної моделі SWOT-аналізу. Запропоновано ряд напрямків з удосконалення методу формування матриці SWOT, які дозволять більш досконально обґрунтувати стратегію підприємства в різних напрямках його діяльності. При написанні статті використані матеріали діяльності декількох вітчизняних підприємств.Документ Формування стратегії маркетингу в умовах нестабільності(НТУ "ХПІ", 2009) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Конарева, Д. А.Розглянуто процес формування стратегії маркетингу в умовах ринкової нестабільності та підходи до формування ефективної стратегії. Запропоновано для формування стратегії маркетингу одночасно застосовувати кілька підходів. Ефективність обраної стратегії пропонується оцінювати по ступеню задоволення споживачів.