2009
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6959
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Теоретичні основи системи планування маркетингу інновацій(НТУ "ХПІ", 2009) Жадан, Людмила Василівна; Михайлик, Ю. М.Розглянуті система маркетингового планування інновацій та його складові частини. Сформульовані задачі по реалізації системи.Документ Обґрунтування вибору варіантів розробки програми щодо підвищення економічної ефективності діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2009) Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаДанная статья посвящена вопросу оценки экономической эффективности деятельности машиностроительных предприятий. Представленный в статье метод количественной оценки экономической эффективности с учетом неценовых факторов конкурентоспособности продукции позволит повысить степень объективности оценки экономической эффективности деятельности предприятий, а также планировать стратегические результаты их деятельности.Документ Розвиток інноваційного потенціалу підприємства в сучасних умовах(НТУ "ХПІ", 2009) Кучинський, Володимир Анатолійович; Крамськой, О. Ю.; Андрушенко, А. О.Освітлено роль інноваційного розвитку підприємств для їх ефективного функціонування. Розкрите поняття потенціал підприємства. Розглянуто структуризацію потенціалу підприємства та визначено місце інноваційного потенціалу в ньому. Ви значені чинники, що стримують інноваційний розвиток підприємств.