Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Актуальні проблеми розвитку українського суспільства
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/64470
Офіційний сайт http://aprus.khpi.edu.ua/
У журналі висвітлюються проблеми розвитку сучасного українського суспільства, зокрема проблеми філософські, соціальні, психологічні, лінгвістичні, а також проблеми розвитку нації, економіко-технічного становлення державної системи та формування громадянського суспільства.
Рік заснування: 2010. Періодичність: 2 рази на рік. ISSN 2227-6890 (Print)
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Організація роботи у закладах освіти для дітей з ООП при дистанційній формі навчання (з досвіду роботи)(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Костіна, Лариса Василівна; Лябах, Наталя ВасилівнаУ статті доведено необхідність забезпечення якісної освіти та її доступності для всіх верств населення, для дітей з особливими освітніми потребами, зокрема. Зосереджено увагу на організації психологічної допомоги, підвищенні рівня соціально психологічного супроводу, вирішенні проблем, які можуть стати перешкодами в подальшому дорослому житті, на пошуку нових методів для осіб з особливими освітніми потребами під час здобуття освіти у дистанційному форматі. Наведено приклади організації роботи з учнями з особливими освітніми потребами в Комунальному закладі "Покотилівський ліцей № 2" Харківської області. Відмічено сумісну роботу цього навчального закладу з Інформаційно-ресурсним центром "Без бар’єрів" науково-технічної бібліотеки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Наголошено на тому, що отримання особами з особливими освітніми потребами якісної загальної та професійної освіти є однією з основних і невід’ємних умов їх ефективної соціалізації, забезпечення повноцінної участі у житті суспільства, успішної самореалізації в різних видах професійної і соціальної діяльності.Документ Інноваційні підходи в освіті та реабілітації з клієнтами із мовно-мовленнєвими порушеннями(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Новосьолова, Світлана Юріївна; Лябах, Наталя Василівна; Вовк, Надія Петрівна; Кононенко, Олена МихайлівнаСтаттю присвячено розгляду інноваційних підходів в освіті та реабілітації з клієнтами із мовно-мовленнєвими порушеннями. Серед пропозицій щодо покращення та вдосконалення освітнього процесу для осіб з обмеженими можливостями в освітніх закладах є запровадження реабілітаційних заходів. Діяльність спрямована на надання психологічної допомоги дітям з порушенням мовного розвитку, зокрема із заїканням та дизартрією, та забезпечення їм повноцінного освітнього процесу. Визначено основні аспекти роботи психолога та корекційного педагога під час взаємодії з дітьми з порушенням психофізичного розвитку (ППР). Доведено, що створення відповідних реабілітаційних комплексів у кожному закладі освіти надає можливості забезпечити новий рівень якості в інноваційній освіті та елементах соціалізації і веде до модернізації суспільства та держави.Документ Психологічна і когнітивна реабілітація людей з постковідним синдромом: сучасні підходи соціальної роботи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Лябах, Наталя Василівна; Кирко, Діана ВолодимирівнаСтаття присвячена сучасним підходам щодо соціально-психологічної і когнітивної реабілітації людей з постковідним синдромом, розкриттю методів надання психологічної допомоги людям із COVID-19 та постковідним синдромом на прикладі роботи ГО "Центру соціально-психологічного супроводу "Добробут"; визначено фактори, що провокують стан психоемоційного напруження особи; окреслено психотерапевтичні та психокорекційні напрямки, які використовуються при наданні екстреної психологічної допомоги; доведено, що реабілітація передбачає багатогранний вплив на особу на різних рівнях: соціальному, психологічному, фізичному; когнітивно-поведінкова терапія визначена як інтегративний підхід, техніки якого спрямовано на досягнення змін у мисленні, емоційному стані та поведінці людини.