2017

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2017) Геращенко, Ірина Олексіївна; Сорокіна, С. В.; Пиркіна, А. А.
    Конкурентоспроможність підприємства є комплексною та багатогранною категорією, яка відображає сукупність порівняльних переваг у різних сферах (економічній, технологічній, кадровій, товарній, ринковій тощо), поєднання яких формує для підприємства більш стійкі позиції на певному ринку у відповідний період часу у порівнянні з визначеними конкурентами. Визначено мету управління конкурентоспроможністю підприємства, об’єкт та суб’єкти управління конкурентоспроможністю підприємства. Розглянуто особливості забезпечення конкурентних переваг підприємства. Запропоновано інформаційну систему розвитку управлінського потенціалу. Розроблено шляхи покращення конкурентоспроможності підприємства за рахунок виробничого, ресурсного, кадрового, маркетингового, фінансового та інвестиційного потенціалів.