2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Публікація Просування в системі маркетингових комунікацій: методологічні підходи(НТУ "ХПІ", 2017) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПроведено теоретичний аналіз сутності просування як складової системи маркетингових комунікацій. Розглянуто підходи різних авторів до визначення поняття "просування". Проведено аналіз спільних та відмінних рис між просуванням та маркетинговими комунікаціями. Відмічено, що на теперішній час немає чіткого розмежування визначень "просування" та "маркетингові комунікації". Визначено місце та роль просування у системі маркетингових комунікацій.Публікація Резерви зниження витрат та економії коштів на підприємстві з будівельно-монтажних робіт(НТУ "ХПІ", 2017) Волошина, Тетяна Олександрівна; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаГрошове вираження використання економічних ресурсів фірми для випуску і реалізації продукції або надання послуг називається витратами виробництва або собівартістю послуги. У даній статті розглянуто витрати підприємства з будівельно-монтажних робіт повітряних високовольтних ліній електропередач, а саме витрати на перебазування техніки (перегін з бази до місця будівництва об'єктів) та спосіб їх зниження. Природно, такі витрати повинен повністю компенсувати замовник, але це може бути здійснено тільки при включенні вартості перебазування до кошторису. Але є такі механізми, для яких подібні нормативи відсутні. Тому у статті запропоновано знизити витрати підприємства завдяки орендуванню транспортних засобів на місті будівництва об’єктів замість їх перевезення. Результатом впровадження даної технології стало скорочення транспортних витрат. Тобто при порівнянні суми витрат на використання об’єктів орендованої та власної техніки виявилось, що при великій відстані об’єкту вигідніше використовувати саме орендовану спеціалізовану техніку за місцем будівлі ліній електропередач.Публікація Дослідження теоретичних основ конкурентоспроможності продукції(НТУ "ХПІ", 2017) Горщарук, Дар'я Сергіївна; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПроведено теоретичний аналіз сутності конкуренції та конкурентоспроможності. Розглянуто підходи різних авторів до визначення конкуренції. Наведено види конкурентів та форми прояву конкурентної боротьби. Визначено залежність між рівнем конкурентоспроможності продукції та рівнем конкурентоспроможності підприємства. Наведено чинники впливу на рівень конкурентоспроможності продукту. Підкреслено місце психологічних чинників сприйняття продукту споживачем у формуванні його рівня конкурентоспроможності.