2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Розрахунок об'ємного гідропривода ведучого моста напівпричепного скрепера на базі трактора ХТЗ-17221-09(НТУ "ХПІ", 2017) Самородов, Вадим Борисович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Аврунін, Григорій Аврамович; Мороз, Ірина ІванівнаРозглядається об’ємний гідропривод ведучого моста напівпричепного скрепера. Приведений розрахунок об'ємного гідропривода та зроблений вибір аксіальнопоршневих гідромашин з похилим диском для роботи в замкненому ланцюзі циркуляції робочої рідини – насоса з регульованим робочим об'ємом та гідромотора з постійним робочим об'ємом, а також допоміжного гідрообладнання та робочої рідини. В основі розрахунків лежать закон Паскаля, рівняння нерозривності при течії робочої рідини в трубопроводах та магістралях гідромашин та рівняння крутних моментів гідромотора та зовнішнього навантаження ведучого моста скрепера. Результати роботи можуть бути використані при виконанні робот, пов’язаних з гідрофікацією приводів мобільних машин та механізмів в різних галузях народного господарства, а також в учбовому процесі.Документ Обґрунтування збіжності рекурентних процедур при визначенні параметрів гідрооб'ємних передач при роботі у складі гідрообємно-механічних трансмісій(НТУ "ХПІ", 2017) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Гриненко, Геннадій ГеннадійовичПри вирішенні суттєво нелінійних матричних систем для визначення робочих параметрів гідрооб'ємних передач (ГОП) при їх роботі у складі двопотокових гідрообємно-механічних трансмісій (ГОМТ) з урахуванням об’ємних і гідромеханічних втрат у гідромашинах, застосовується метод послідовних наближень. Стаття присвячена науковому обґрунтуванню абсолютної збіжності рекурентної процедури цих наближень. Збіжність параметрів ГОП і ГОМТ проілюстровано на прикладі розрахунку першої вітчизняної двопотокової трансмісії ГОМТ-1С для тракторів АО «ХТЗ» ХТЗ-21021 и ХТЗ-242К.Документ Розвиток трансмісійного матричного аналізу введенням температурних матриць в системах гідроприводів гідрооб'ємно-механічних трансмісій(НТУ "ХПІ", 2017) Самородов, Вадим Борисович; Шевцов, Вадим МихайловичЗапропонована комплексна матрична математична модель гідрооб’ємно – механічної трансмісії трактора з урахування температурних режимів роботи гідрооб’ємної передачі. Описана методика створення базисних кінематичних, силових та теплових матриць та їх комплексне застосування при розрахунку показників роботи безступінчастої трансмісії. Приведений приклад розрахунку трактора з безступінчастою трансмісією та результати визначення кінематичних, силових та енергетичних характеристик при виконанні технологічних операцій.Документ Робота двигуна внутрішнього згоряння та безступінчастої трансмісії в економічному режимі для тракторів серії ХТЗ-170/240К(НТУ "ХПІ", 2017) Самородов, Вадим Борисович; Кальченко, Борис Іванович; Ребров, Олексій Юрійович; Кожушко, Андрій Павлович; Чернишев, Дмитро ОлександровичВ роботі визначено економічний режим роботи двигунів внутрішнього згоряння Д.260.4S2, ЯМЗ-238 та Volvo TAD 721 VE, якими оснащено колісні трактори серії ХТЗ-170/240К, зокрема, встановлено такі показники, як питома та часова витрата палива, ефективна потужність двигуна внутрішнього згоряння. Встановлено показники крутного моменту та частоти обертання колінчастого валу в економічному режимі роботи двигунів внутрішнього згоряння. Приведено математичну модель трансмісії, яка дозволяє описувати елементи трансмісії машинно-тракторного агрегату. Сформовано математичний підхід для визначення узгодженої роботи двигуна внутрішнього згоряння в економічному режимі та безступінчастої трансмісії для тракторів серії ХТЗ-170/240К.Документ Экспериментальные исследования прямолинейного неустановившегося движения гусеничного трактора с объемным гидроприводом(НТУ "ХПИ", 2017) Самородов, Вадим Борисович; Мандрыка, Владимир РостиславовичЭкспериментально проведены сравнительные испытания динамической нагруженности при разгоне гусеничных тракторов с механической трансмиссией и с объемным гидроприводом. Установлено, что снижение динамической нагруженности в зависимости от пахоты или транспортных работ для трактора с объемным гидроприводом в процессе разгона уменьшается от 1,6 до 2,1 раза соответственно по сравнению с аналогичным трактором с механической трансмиссией.Документ Анализ применения гидроприводов в трансмиссиях колесных тракторов Харьковского тракторного завода(НТУ "ХПИ", 2017) Самородов, Вадим Борисович; Аврунин, Григорий Аврамович; Мороз, Ирина ИвановнаПроведен анализ способов гидравлического управления и смазки узлов трения серийной ступенчатой трансмиссии колесных тракторов Харьковского тракторного завода (АО «ХТЗ») и разработанных кафедрой автомомобиле- и тракторосторения национального технического университета «Харьковский политехнический институт» (НТУ ХПИ) двухпоточных гидрообъемно-механических трансмиссий (ГОМТ).Документ Результати експериментального дослідження гідрооб'ємної передачі(НТУ "ХПІ", 2017) Самородов, Вадим Борисович; Шевцов, Вадим МихайловичПредставлені результати експериментального дослідження гідрооб’ємної передачі (ГОП), яка входить до складу гідрооб’ємно-механічної трансмісії трактору, та порівняльний аналіз з результатами теоретичних досліджень, проведених за допомогою складеної математичної моделі. Обгрунтовано методику проведення експериментальних досліджень та приведені висновки по причинах отриманого характеру зміни досліджуваних параметрів. Представлений опис стенду для експериментальних досліджень та опис математичної моделі для теоретичних досліджень.Документ Обґрунтування розміщення кінематичного розриву в безступеневій гідрооб'ємно-механічній трансмісії колісного трактора(НТУ "ХПІ", 2017) Самородов, Вадим Борисович; Мітцель, Микола Олександрович; Пелипенко, Євген СергійовичВ роботі проведено аналіз існуючих та перспективних схемних рішень розміщення кінематичного розриву для двопотокових безступеневих гідрооб'ємно-механічних трансмісій колісних тракторів тягового класу 4–5 т. Теоретично визначено перепад робочого тиску в гідрооб'ємній передачі та кутові швидкості валів гідронасосу та гідромотору при екстреному гальмуванні. Виконано порівняльний аналіз результатів для випадку гальмування трактора з максимальної швидкості та під час виконання технологічної операції. Розглянуто можливі конструктивні прийому реалізації кінематичного розриву для безступеневих трансмісій колісних тракторів типу ХТЗ.Документ Исследование потерь мощности в аксиальнопоршневых гидромашинах(НТУ "ХПІ", 2017) Аврунин, Григорий Аврамович; Самородов, Вадим Борисович; Мороз, Ирина ИвановнаДан анализ технического уровня аксиальнопоршневых гидромашин, используемых в мобильных объемных гидроприводах и преимущественно в замкнутой цепи циркуляции рабочей жидкости, в том числе ведущих зарубежных фирм и отечественных производства Кропивницкого ОАО Гидросила, в которых благодаря переходу на давление рабочей жидкости до 45 МПа существенно повышен технический уровень. Приведены результаты потерь мощности в насосах и гидромоторах на режимах, отличных от номинального, включая определение мощности приводящего двигателя насоса при "нулевом" положении наклонного диска и перепада давлений на гидромоторе при работе на режиме холостого хода. Учет этих видов потерь важен с точки зрения минимизации потерь мощности при работе гидроприводов в составе гидромеханических трансмиссий и обеспечения достаточного отвода тепла.