2017

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз впливу зміни фаз газорозподілу на різних режимах роботи на економічні показники автотракторного двигуна
    (НТУ "ХПІ", 2017) Прокопенко, Микола Вікторович
    В роботі на прикладі двигуна 4ЧН12/14 виконано аналіз впливу зміни фаз газорозподільчого механізму на економічні показники двигуна з урахуванням конкретної моделі його експлуатації. Проаналізовано взаємозв’язок тривалості фаз газорозподільчого механізму та режимів конкретної моделі експлуатації (а саме зміни частоти обертання колінчастого валу, потужності двигуна, крутного моменту двигуна). Розроблено методику оцінки впливу фаз газорозподільчого механізму на показники роботи автотракторних двигунів на різних режимах роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичне дослідження процесу розгону колісного трактора з безступінчастою гідрооб'ємно-механічною трансмісією при оранці
    (НТУ "ХПІ", 2017) Кожушко, Андрій Павлович; Агапов, Олег Миколайович
    В роботі наведено підхід для формування раціональної зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб’ємної передачі для колісних тракторів, що оснащені безступінчастою гідрооб’ємно-механічною трансмісією, в умовах виконання технологічної операції оранка. Проведено теоретичне дослідження процесу розгону колісного трактора, в складі машинно-тракторного агрегату, при виконанні операції оранка. Виконано порівняльний аналіз застосування лінійної та раціональної зміни параметрів регулювання гідромашин гідрооб’ємної передачі та, відповідно, визначено зміну таких показників машинно-тракторного агрегату, як витрати палива та продуктивності.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка енергетичної ефективності застосування електричної трансмісії колісної машини
    (НТУ "ХПІ", 2017) Кайдалов, Руслан Олегович
    Досліджено енергетичні витрати у трансмісії колісних машин з вбудованими електричними акумуляторами, що дозволяють зменшити коливання крутного моменту й кутової швидкості на колесах, що обумовлено коливаннями сили струму й напруги на виході генератора. Оцінено додаткові витрати енергії двигуна внутрішнього згоряння у механічній та електричній трансмісіях.