2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові дослідження як засіб планування виробництва і збуту продукції підприємства(НТУ "ХПІ", 2017) Гавва, Володимир Миколайович; Губська, Ганна ВасилівнаПроведено аналіз принципів і послідовності маркетингових досліджень для планування виробництва і збуту продукції підприємства, визначено основні проблеми отримання інформації про загальні умови виробництва та тенденції розвитку, запропоновано засади економічного оцінювання результатів застосування маркетингових заходів та принцип оптимізації маркетингового комплексу і його інструментарію. Для вирішення проблеми оптимізації використано принцип розрахунку граничної рентабельності як нормативного показника.Документ Методичні засади використання динамічних моделей для аналізу ефективності використання основних засобів(НТУ "ХПІ", 2017) Рубан, Ліна Олегівна; Лепейко, Наталія СергіївнаУ статті узагальнено сучасні підходи до формування системи показників аналізу ефективності використання основних засобів підприємств. Обґрунтовано доцільність використання динамічного підходу до формування системи показників аналізу ефективності використання основних засобів підприємств. Доведено доцільність використання кратно-мультиплікативних факторних моделей для побудови систем нормативних показників. Запропоновано та обґрунтовано використання еталонно впорядкованого динамічного ряду економічних показників для побудови моделі, що описує нормативну динаміку використання основних засобів.