2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові дослідження як засіб планування виробництва і збуту продукції підприємства(НТУ "ХПІ", 2017) Гавва, Володимир Миколайович; Губська, Ганна ВасилівнаПроведено аналіз принципів і послідовності маркетингових досліджень для планування виробництва і збуту продукції підприємства, визначено основні проблеми отримання інформації про загальні умови виробництва та тенденції розвитку, запропоновано засади економічного оцінювання результатів застосування маркетингових заходів та принцип оптимізації маркетингового комплексу і його інструментарію. Для вирішення проблеми оптимізації використано принцип розрахунку граничної рентабельності як нормативного показника.Документ Особливості формування системи контролінгу на промисловому підприємстві(НТУ "ХПІ", 2017) Кубрак, Марина ОлегівнаУ статті проаналізовано й обґрунтовано необхідність застосування в практиці вітчизняних промислових підприємств системи контролінгу і визначено її характерні складові. Розглянуто три основні варіанти оформлення контролінгу в ієрархії підприємства, такі як контролінг без підрозділів, контролінг при створенні спеціального підрозділу і самоконтролінг.Запропоновано методичний інструментарій, який дозволить вчасно коригувати діяльність підприємства в процесі його виробничо-господарської діяльності.