2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Оптимізація складу суднобудівного бетону із заданими експлуатаційними і технологічними властивостями(НТУ "ХПІ", 2017) Кириченко, Костянтин Володимирович; Щедролосєв, Олександр Вікторович; Рашковський, Олександр СауловичРозглянуті особливі вимоги, які пред'являються до суднобудівного бетону і бетонної суміші у зв’язку із екстремальними умовами роботи морських залізобетонних споруд. Представлені дослідження з оптимізації бетону для густоармованих тонкостінних елементів конструкцій плавучих споруд. Результати досліджень дають змогу використовувати метод факторного планування експерименту для одержання залежностей досліджуваних властивостей бетону, що дає можливість за допомогою обчислювальної техніки прогнозувати властивості майбутньої бетонної суміші за короткий час з врахуванням зміни параметрів вхідних компонентів.Документ Вплив фізичних полів на характеристики міцності конструкційних матеріалів(НТУ "ХПІ", 2017) Башта, Анатолій ВолодимировичВажливою науково-прикладною задачею є вирішення проблеми подовження терміну роботи малоресурсних деталей машин і апаратів виробничої та переробної промисловості. В роботі проведено дослідження впливу ряду фізичних полів на механічні характеристики приповерхневих шарів конструкційних матеріалів. Значне підвищення зносостійкості, корозійної стійкості та витривалості робочої поверхні проблем- них деталей дозволить значно подовжити їх експлуатаційний ресурс.Документ Вплив конструкції корпуса букси на ресурс підшипників вагонів(НТУ "ХПІ", 2017) Мартинов, Ігор Ернстович; Труфанова, Альона Володимирівна; Аулова, Надія СергіївнаБагаторічний досвід експлуатації на залізницях України циліндричних буксових підшипників свідчить, що вони мають недостатню надійність. Фактична довговічність залізничних буксових підшипників суттєво менше за розрахункову. Однією з причин є нерівномірне розподілення навантаження як між тілами кочення, так і уздовж твірної роликів. Перспективним напрямком розв’язання цієї проблеми може бути забезпечення раціонального розподілення навантаження на підшипники буксового вузла шляхом створення змінної жорсткості корпусу букси в різних напрямках та надання можливості самовстановлення колісної пари під час руху вагона, особливо на кривих ділянках колії.