2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Влияние термомеханических режимов прокатывания на предел текучести стали(НТУ "ХПИ", 2017) Чубенко, Виктория Анатольевна; Хиноцкая, Алла АнатольевнаВыполнен анализ изменения границы текучести металла при прокатке, исследовано влияние скорости обработки, степени обжатия, температуры прокатывания на сопротивление деформации, что позволило определить новые закономерности и проанализировать их зависимости от режимов прокатки. Приведены рекомендации режимов термомеханической обработки сталей, которые позволяют увеличить эффективность процесса и снизить затраты энергии на пластическую деформацию металла. Сделаны выводы, что полученные результаты доказывают целесообразность практической реализации тех режимов обработки, где предусматривается выполнение окончательных обжатий материалов на железной основе при температурах, которые соответствуют существованию высокотемпературной части ферритного участка.Документ Удосконалення діагностики візків залізничних транспортних засобів(НТУ "ХПІ", 2017) Маслієв, Вячеслав Георгійович; Мартинов, Ігор Ернстович; Шовкун, Вадім ОлександровичЗапропоновано стенд, що дозволяє проводити складання візків після ремонту таким чином, щоб забезпечити встановлення колісних пар у їх номінальне положення відносно рами візка. Пропонується ввести проведення такого діагностування перш за все для візків вантажних вагонів із трьохелементними рамами, що експлуатуються на Укрзалізниці. Це суттєво зменшить їх негативний вплив на колію в частині бічного зносу рейок, та зменшить знос гребенів колісних пар. Запропоновано конструкцію візка вантажного вагону, який обладнано жорстким у площині колії зв’язком бічних рам, що зберегатиме геометрію рами і завадить їх взаємному забіганню та сприятиме зменшенню зносів гребенів коліс і рейок.