2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Сутність та основні характеристики збутової діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2017) Азарова, Аліна Сергіївна; Лінькова, Олена ЮріївнаВ статті досліджено особливості збутової діяльності підприємств та її сутність. На основі аналізу й узагальнення підходів різних наукових шкіл термін "збут" систематизовано за 7 класифікаційними ознаками: маркетингова комунікація; вид комерційної діяльності підприємства; дистрибуція; процес організації оптової торгівлі; продаж товарів; організація ринкових зв'язків між учасниками ринку; процес безпосереднього спілкування продавця та покупця. В статті також систематизовано наукові підходи до визначення поняття "збутова діяльність підприємства" класифіковано за 6 групами: процес організації торгової діяльності; дистрибуція; процес маркетингової діяльності; система організації продажу товару, його доставка споживачу та післяпродажне обслуговування; вид організаційно-економічної діяльності, спрямованої на підвищення ефективності реалізації продукції; система формування попиту, стимулювання збуту та організації товарного обміну.Документ Теоретичні засади ідентифікації і класіфікації процесів машинобудівних підприємств(НТУ "ХПІ", 2017) Виноградов, Владислав ВолодимировичВ статті проаналізовано науковий підхід до визначення поняття збут, збутовий діяльність машинобудівних підприємств. Розглянуто наукові концепції визначення поняття "процес" у структурі управлінні підприємством. Встановлено теоретичні засади ідентифікації і класифікації процесів підприємства. Дослідження показало, що збутова діяльність підприємства - ланка системного ланцюгового процесу, керування яким залежить від кожного окремого процесу в підприємстві. Керування збутовим процесом неможливим без відповідного ІТ-інструменту, який визначатиме параметри системи окремих процесів. Інструмент, який може стратегічно підтримувати процес управління підприємством, - це збалансована система показників, яка описує місію та стратегію організації з метою групування з різних точок зору.