2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Аналітичне обґрунтування та моделювання технологій сушеної харчової продукції з органічної овочевої та плодово-ягідної сировини(НТУ "ХПІ", 2017) Бідюк, Дмитро Олегович; Пономарьова, Людмила Миколаївна; Перцевой, Федір Всеволодович; Маренкова, Тетяна ІванівнаВ статті розглянуто стан та перспективи розвитку світового та вітчизняного органічного виробництва, у тому числі овочевої та плодово-ягідної сировини. Проведено аналіз досліджень щодо виробництва сушеної харчової продукції з овочевої та плодово-ягідної сировини, у тому числі органічної. Досліджено асортимент вітчизняної органічної овочевої та плодово-ягідної сировини. Розроблено моделі інноваційної стратегії та технологічної системи отримання сушеної харчової продукції з органічної овочевої та плодово-ягідної сировини.Документ Проектування конфігурації складської мережі(НТУ "ХПІ", 2017) Гладковська, Валентина ВалеріївнаПредставлена економіко-математична модель, яка дозволяє спроектувати конфігурацію складської мережі з урахуванням специфіки обслуговуються вантажопотоків транспортно-експедиторською компанією для забезпечення мінімальних транспортних витрат, а також розподіляти матеріальні потоки. Таким чином, для кожного регіону може бути визначено безліч можливих варіантів розташування складської ме-режі регіону. Де основним критерієм оптимізації конфігурації складської мережі є мінімізація транспортних витрат.Документ Проблеми та перспективи розвитку виробництва мила в умовах конкурентного середовища підприємств олійно-жирової галузі(НТУ "ХПІ", 2017) Попов, Микола Олексійович; Дьякова, Наталія Миколаївна; Севастьянова, Ніна ДмитрівнаРозглянуто місце миловареного сектору в олійно-жировій галузі зокрема та промисловості України в цілому. Проаналізовано динаміку виробництва мила за його видами. Визначено структуру виробництва миловареної продукції на конкурентному ринку України. Ідентифіковано основні проблеми, що стримують розвиток виробництва мила у сучасних умовах господарювання вітчизняних спеціалізованих підприємств. Запропоновано потенційні заходи щодо перспектив розвитку операторів цільового ринку як на вітчизняному, так і світовому.Документ Методичні підходи до забезпечення конкурентоспроможності підприємства меблевої промисловості(НТУ "ХПІ", 2017) Шепелєва, Наталія Володимирівна; Скотнікова, Любов ПетрівнаРезультати дослідження наукових здобутків вчених з питань сутності конкурентоспроможності підприємства і методів її оцінки підтверджують важливість конкурентних позицій на ринку. Конкурентні переваги, якими володіють підприємства, дозволяють їм бути більш конкурентоспроможним серед підприємств. На основі аналізу ринку вітчизняної меблевої промисловості виявлені проблеми її розвитку. Запропоновані заходи підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку.Документ Напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства(НТУ "ХПІ", 2017) Геращенко, Ірина Олексіївна; Сорокіна, С. В.; Пиркіна, А. А.Конкурентоспроможність підприємства є комплексною та багатогранною категорією, яка відображає сукупність порівняльних переваг у різних сферах (економічній, технологічній, кадровій, товарній, ринковій тощо), поєднання яких формує для підприємства більш стійкі позиції на певному ринку у відповідний період часу у порівнянні з визначеними конкурентами. Визначено мету управління конкурентоспроможністю підприємства, об’єкт та суб’єкти управління конкурентоспроможністю підприємства. Розглянуто особливості забезпечення конкурентних переваг підприємства. Запропоновано інформаційну систему розвитку управлінського потенціалу. Розроблено шляхи покращення конкурентоспроможності підприємства за рахунок виробничого, ресурсного, кадрового, маркетингового, фінансового та інвестиційного потенціалів.Публікація Просування в системі маркетингових комунікацій: методологічні підходи(НТУ "ХПІ", 2017) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПроведено теоретичний аналіз сутності просування як складової системи маркетингових комунікацій. Розглянуто підходи різних авторів до визначення поняття "просування". Проведено аналіз спільних та відмінних рис між просуванням та маркетинговими комунікаціями. Відмічено, що на теперішній час немає чіткого розмежування визначень "просування" та "маркетингові комунікації". Визначено місце та роль просування у системі маркетингових комунікацій.Документ Використання хмарних технологій в маркетингу та електронній комерції(НТУ "ХПІ", 2017) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучма, Володимир ДмитровичУ статті розглянуто перспективи використання технології хмарних обчислень в маркетингу. Досліджено типи хмарних послуг та продукти для веб-аналітики, засновані на застосуванні хмарних технологій. Визначено місце технології хмарних обчислень в маркетингу та електронній комерції, а також сутність їх впливу на бізнес-діяльність. Зроблено висновки про необхідність та доцільність використання технології хмарних обчислень в маркетингу.Публікація Дослідження теоретичних основ конкурентоспроможності продукції(НТУ "ХПІ", 2017) Горщарук, Дар'я Сергіївна; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПроведено теоретичний аналіз сутності конкуренції та конкурентоспроможності. Розглянуто підходи різних авторів до визначення конкуренції. Наведено види конкурентів та форми прояву конкурентної боротьби. Визначено залежність між рівнем конкурентоспроможності продукції та рівнем конкурентоспроможності підприємства. Наведено чинники впливу на рівень конкурентоспроможності продукту. Підкреслено місце психологічних чинників сприйняття продукту споживачем у формуванні його рівня конкурентоспроможності.