2017

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Концепція створення багатофункціональних комп'ютеризованих навчально-лабораторних комплексів для підготовки студентів технічних спеціальностей
    (НТУ "ХПІ", 2017) Волянський, Сергій Михайлович
    Доведено, що створення лабораторної бази на основі новітніх інноваційних ресурсозберігаючих технологій, використання в процесі навчання наочних засобів є одним з пріоритетних напрямків розвитку сучасної вищої освіти, дозволяє активізувати пізнавальну діяльність студентів, підвищити засвоєння матеріалу, стимулювати їх на наукові пошуки, здобутки, дати змогу отримати необхідний практичний досвід і тим самим забезпечити усебічну якісну підготовку фахівців технічного профілю. Запропонована концепція створення багатофункціональних комп'ютеризованих навчально-лабораторних комплексів, в основі яких лежить використання інноваційних і ресурсозберігаючих технологій. Такі комплекси дають змогу надавати повний комплекс освітніх послуг за обраною навчальною дисципліною як очно, так і дистанційно. Показані можливості роботи діючого зразка багатофункціонального комплексу. Рішення цієї складної задачі дозволило підвищити можливості для покращення якості та ефективності навчального процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Використання сучасних мультимедійних та інтерактивних технологій в освіті
    (НТУ "ХПІ", 2017) Коноваленко, Ольга Євгенівна; Брусенцев, Віталій Олександрович
    Розглядаються питання впровадження сучасних освітніх технологій у навчально-виховному процесі з метою підвищення ефективності педагогічного контролю. Пропонується набір інструментів та програмного забезпечення до організації та реалізації наочних лекційно-практичних занять, пов'язаних із подальшим застосуванням автоматизованого тестування знань. Розглянуто сучасні засоби комп’ютерної графіки та комп’ютерної анімації для створення лекцій та матеріалів на основі мультимедійних та інтерактивних технологій.