2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Адаптація інформаційного програмного комплексу «IdenMonDiaOperСon «HNADU-16»» для системної взаємодії з підключеними автоматизованими транспортними засобами в умовах ITS(НТУ "ХПІ", 2017) Волков, Володимир Петрович; Грицук, Ігор Валерійович; Грицук, Юрій Валерійович; Волков, Юрій ВолодимировичРозглядаються можливості застосування інформаційного програмного комплексу «IdenMonDiaOperСon «HNADU-16»» для класифікації умов експлуатації транспортних засобів в інформаційних умовах ITS. Наведено особливості використання інфраструктури автомобільних доріг та моніторингу транспортних засобів. Проаналізовано залежність основних класифікаційних ознак умов експлуатації в залежності від складових можливостей використання інформаційних умов ITS і можливостей використання властивостей підключених транспортних засобів.Документ Модель експертного оцінювання якісного стану технічної системи(НТУ "ХПІ", 2017) Волков, Сергій Леонідович; Казакова, Надія Феліксівна; Асабашвілі, Суліко ДмитровичВ роботі запропоновано модель експертної системи яка здійснює моніторинг та діагностику якісного стану технічної системи та пропонує рішення щодо усунення причин його зниження. Наведено математичні вирази реалізації продукційної і прецедентної моделей прийняття рішень. У якості прикладу запропоновано параметричне представлення множини прецедентів у вигляді множини кортежів та його вибір методом найближчого сусіда з використанням Евклідової метрики. Запропоновано правило вибору прецеденту.Документ Система мониторинга психофизиологического состояния водителя автотранспорта(НТУ "ХПИ", 2017) Мещанинов, Сергей Карминович; Авдеенко, Карина ВикторовнаПредставлены результаты исследования системы мониторинга психофизиологического состояния водителя автотранспорта такой системы. Сформулирована математическая модель и обоснован набор информативных биометрических параметров. Предложена блок-схема системы мониторинга психофизиологического состояния водителя автотранспорта с учетом использования биометрических информативных параметров, набор которых обоснован в работе.Документ Особливості формування методики застосування класифікації умов експлуатації транспортних засобів в інформаційних умовах ITS(НТУ "ХПІ", 2017) Волков, Володимир Петрович; Грицук, Ігор Валерійович; Грицук, Юрій Валерійович; Шурко, Генадій Костянтинович; Волков, Юрій ВолодимировичРозглядаються особливості методики використання класифікації умов експлуатації транспортних засобів в інформаційних умовах ITS. Розглядаються особливості використання інфраструктури автомобільних доріг та моніторингу транспортних засобів. Система дозволяє здійснювати збір, обробку та оперативне представлення інформації з бортової частини ITS у складі бортового інформаційного комплексу, аналіз стану автомобільних доріг, прилеглої території та їх інфраструктури. Наведено можливості моніторингу в додатку до тестового автомобіля та ділянки автомобільної дороги.Документ Использование беспилотных летательных аппаратов для безопасности функционирования линий электропередачи(НТУ "ХПИ", 2017) Гриб, Олег Герасимович; Зуев, Андрей Александрович; Шевченко, Сергей Юрьевич; Швец, Сергей Викторович; Иерусалимова, Татьяна Сергеевна; Бортников, Александр ВикторовичСтатья посвящена описанию алгоритма комплексного автоматизированного мониторинга ЛЭП энергетической системы, направленного на обеспечение безопасности функционирования ее оборудования и персонала. Как показывает анализ причин отказов ЛЭП, они в основном происходят на ЛЭП 110 кВ - 86 %, 11 % - на ЛЭП 220 кВ и 3 % ЛЭП 330-750 кВ. Такое распределение числа отказов пропорционально длине соответствующих ЛЭП. Наибольшее число аварийных отключений ЛЭП вызвано повреждением проводов и грозозащитных тросов - 56 %. Другими причинами, вызывающими отключения ЛЭП, являются такие повреждения как пробой изоляторов - 19 %, повреждения опор - 15 % и других элементов ЛЭП - 10 %.Документ Математичні моделі для визначення площі контактів робочих електродів технічної системи оперативного моніторингу варіабельності агробіологічного стану грунтового середовища сільськогосподарських угідь(НТУ "ХПІ", 2017) Броварець, Олександр ОлександровичПобудовані математичні моделі для визначення площі контактів робочих електродів технічної системи оперативного моніторингу варіабельності агробіологічного стану грунтового середовища сільськогосподарських угідь. Дані моделі дають отримати достовірні дані про площу контакту робочих електродів, а відповідно і отримати достовірні дані та можливість враховуючи агробіологічний стан грунтового середовище прийняти оперативне рішення для керування агробіологічним станом за допомогою керування технологічним процесом машинно-тракторного агрегату, сільськогосподарської машини, технічної системи оперативного моніторингу стану сільськогосподарських угідь.