2017

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Бізнес-етика трудових відносин на підприємстві як напрямок психології управління
    (НТУ "ХПІ", 2017) Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Вакулюк, Вікторія Романівна; Пархоменко, Марія Олексанрівна
    Запропоновано аналіз впровадження елементів бізнес-етики в трудових відносинах на підприємстві як напрямок забезпечення елементів психології управління. Визначено актуальність тематики, мета та методи дослідження. Надана характеристика елементів бізнес-етики та підходів психології управління поведінки працівників на підприємстві. Досліджені чинники, які впливають на систему етичної поведінки на підприємстві. Зроблено висновки щодо впровадження системи бізнес-етики на підприємстві та можливості застосування цих принципів у груповій поведінки працівників підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Організаціно-технологічні засади процесу надання готельних послуг
    (НТУ "ХПІ", 2017) Колєсніченко, Анастасія Сергіївна
    Розкрито специфіку технології роботи готелів, визначено її складові через побудову гостьового циклу в контексті розвитку індустрії гостинності, систематизовано організаційні засади процесу надання готельних послуг, відповідно до етапів гостьового циклу, з урахуванням основних принципів формування технологічних ланцюгів, що сприятиме удосконаленню організаційно-технологічної структури та вирішенню актуальних завдань підвищення ефективності функціонування цієї сфери обслуговування.
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність конфліктів в організації
    (НТУ "ХПІ", 2017) Гриценко, Наталя Валеріївна
    Внутрішні соціальні конфлікти, що зачіпають тільки цілі, цінності і інтереси, які не суперечать прийнятим основам внутрішньогрупових відносин, як правило, носять функціонально позитивний характер. У тенденції такі конфлікти сприяють зміні внутрішньогрупових норм і відносин відповідно до загальних потреб окремих індивідів або підгруп. Якщо ж протиборчі сторони не розділяють більш цінностей, на яких базувалася законність даної системи, то внутрішній конфлікт несе в собі небезпеку розпаду соціальної структури.
  • Ескіз
    Документ
    Механизм реализации стратегии повышения конкурентоспособности организации
    (НТУ "ХПИ", 2017) Гринченко, Николай Петрович; Лобач, Елена Владимировна; Гринченко, Марина Анатольевна
    В работе представлен механизм повышения конкурентоспособности организации, с помощью которого осуществляется усовершенствование структуры организации, а именно обосновывается включение в структуру организации службы стратегического маркетинга, которая позволит оптимизировать информационные потоки для разработки управленческих решений стратегического менеджмента. Выделены основные принципы управления конкурентоспособностью продукции организации. Предлагается структура механизма реализации стратегии повышения конкурентоспособности организации, которая позволит эффективно формировать стратегические управленческие решения.