2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Проблеми розвитку залізничного господарства України(НТУ "ХПІ", 2017) Гавва, Володимир Миколайович; Браташ, Вероніка АндріївнаУкраїна є транзитною державою. Залізничний транспорт України є провідною галуззю в дорожньо-транспортному комплексі країни. Головною метою роботи є аналіз сучасного стану залізниць України, визначення їх основних проблем і перспектив подальшого розвитку, розробка методологічних принципів економічного оцінювання результатів впровадження інвестицій у транспортній сфері, які мають враховувати не тільки інтереси інвесторів, а й можливі втрати держави від їх впровадження. Для вирішення проблем запропоновані певні заходи і принцип розрахунку чистої поточної вартості проекту інвестицій з врахуванням впливових факторів.Документ Оптимізація режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках у стохастичних умовах(НТУ "ХПІ", 2017) Козаченко, Дмитро Миколайович; Болвановська, Тетяна Валентинівна; Яновський, Петро ОлександровичСортувальні гірки є основним технічним засобом, що забезпечують розформування та формування составів на залізницях. Управління вказаним процесом є досить складним через невизначеність ходових характеристик відчепів та неточності при реалізації режимів гальмування. Стаття направлена на розробку метода пошуку оптимальних режимів гальмування відчепів состава в стохастичних умовах з урахуванням вимог інтервального та прицільного регулювання їх швидкості. Наведено порівняння результатів вирішення задачі за допомогою розробле-ного методу в стохастичній та при вирішені традиційними методами у детермінованій постановці.Документ Покращення якості електричної енергії в системі електроживлення залізничного транспорту шляхом застосування накопичувачів електричної енергії(НТУ "ХПІ", 2017) Замаруєв, Володимир Васильович; Стисло, Богдан Олександрович; Косарєв, Євген МиколайовичПропонується розміщення додаткових підсилюючих пунктів уздовж лінії електропостачання залізниці на основі батарейних систем накопичувачів електричної енергії. Проведено оціночні розрахунки показників системи тягового електропостачання на дослідній ділянці. Наведено результати моделювання, що підтверджують зменшення відхилень напруги за рахунок згладжування профілю завантаження мережі. Виконано попередні розрахунки щодо необхідної ємності акумуляторних підсилюючих пунктів та надано рекомендації щодо вибору конкретних типів електрохімічних накопичувачів електричної енергії. Запропоновано методику визначення мінімального процентного співвідношення ємностей кожного з накопичувачів електричної енергії, що входять до складу гібридного накопичувача.Документ Термічна правка технологічно-деформованих верхніх обв’язувань піввагонів(НТУ "ХПІ", 2017) Фомін, Олексій Вікторович; Бурлуцький, Олексій Вікторович; Горбунов, Микола Іванович; Логвіненко, Олександр Анатолійович; Фоміна, Анна МиколаївнаЗазначена важлива роль залізничного транспорту в дорожньо-транспортному комплексі України. Відмічено, що в сучасних умовах господарювання, конкуренції зі сторін інших видів транспорту та закордонних залізничних компаній перед вітчизняними залізницями гостро стоїть проблема постійного підвищення ефективності використання їх рухомого складу, переважна більшість якого приходиться на вантажний вагонний парк. Обґрунтована актуальність підвищення надійності вітчизняного парку вантажних вагонів. Зазначена роль зварювального виробництва при створенні нових та модернізації існуючих вантажних вагонів. Відмічена доцільність заміни методу холодної правки післязварних деформацій, які виникають при виготовленні технологічно-деформованих верхніх обв’язувань піввагонів на метод теплової безударної правки. Наведені результати математичне моделювання процесу термічної правки технологічно-деформованих верхніх обв’язувань піввагонів.