2017
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28160
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Получение гидроксида никеля методом низкотемпературного гомогенного осаждения(НТУ "ХПИ", 2017) Коваленко, Вадим Леонидович; Коток, Валерий Анатольевич; Баскевич, Александр СергеевичГидроксид никеля является активным веществом суперконденсаторов, которые широко используются в качестве источника питания различных электрических и электронных устройств. Для использования в суперконденсаторах необходим гидроксид никеля с высокими электрохимическими характеристиками, при этом технология синтеза должна быть энергосберегающей. Одним из наиболее перспективных методов синтеза гидроксида никеля является гомогенное осаждение, проводимое путем гидротермальной обработки при 90-95 °С раствора нитрата никеля и мочевины. Недостатком метода является высокая энергозатратность. В работе предложен метод низкотемпературного гомогенного осаждения гидроксида никеля. Методом РФА показано, что полученный гидроксид представляет из себя альфа-форму невысокой кристалличности. Изучены электрохимические характеристики образца никель гидроксида, полученного предложенным методом. Показаны высокие удельные ёмкости 110-190 Ф/г 70-115 мА*ч/г.Документ Стенд асинхронного электропривода электромобиля(НТУ "ХПИ", 2017) Пшеничников, Дмитрий Алексеевич; Воробьёв, Богдан ВитальевичПредлагается функциональная схема стенда для исследования характеристик асинхронного электропривода электромобиля с возможностью моделирования любого типа нагрузки. Разработана компьютерная модель, учитывающая процессы синхронизации, переключения передач, процессы в силовых элементах, позволяющая производить моделирование движения электромобиля. Предложены модели коробки переключения передач и синхронизатора. Произведено моделирование разгона электромобиля и сделаны соответствующие выводы.Документ Ефективність перетворення енергії в нелінійному електричному колі електроскутера, що працює на міський їздовий цикл(НТУ "ХПІ", 2017) Островерхов, Микола Якович; Реуцький, Микола Олександрович; Трінчук, Данило ЯрославовичНа сьогоднішній день в транспортній галузі існує чітко визначена тенденція по збільшенню долі транспорту на електричній тязі з автономним живленням, зокрема це проявляється у стрімкому розвитку електромобілів. Тим не менше, у приводі електромобілів є ще певні недоліки, які необхідно покращити, аби збільшити конкурентоспроможність цього виду транспорту. Одним із таких недоліків є високий внутрішній опір джерела живлення – літій-іонного акумулятора, який призводить до обмеження максимальної можливої потужності електропривода та зниження його ККД. Можливим варіантом усунення цього недоліку є підключення паралельно до акумулятора суперконденсатора. В даній роботі за допомогою комп'ютерної моделі електропривода проведено дослідження впливу такого підключення на перехідні процеси, що виникають зокрема при розгоні двигуна, а також зроблений аналіз ефективності використання суперконденсатора в електричному транспорті з автономним живленням на базі відпрацювання моделі на міський їздовий цикл. Отриманий числовий результат показав, що підключення суперконденсатора покращує ККД електропривода.Документ Використання суперконденсаторів для згладжування коливань та підвищення активної потужності вітроенергетичних установок (ВЕУ)(НТУ "ХПІ", 2017) Алєксєєв, Олександр Геннадієвич; Бондар, Вадим ЮрійовичВ статті розглядається можливість підвищення потужності вітроенергетичних установок за рахунок більш повного використання енергії вітру при значній турбулентності вітрового потоку. Вирішення задачі може бути знайдено при застосуванні суперконденсаторів, яким властиві високі динамічні показники притаманні звичайним конденсаторам на відміну від звичайних електрохімічних накопичувачів.