Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62920

Офіційний сайт http://eee.khpi.edu.ua/

Журнал "Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит" створений з метою всебічної підтримки державної політики в галузі енергозбереження, та інформування широких верств населення про нові наукові досслідження, актуальні проблеми та шляхи їх реалізації. Наукові статті журналу відображають дослідження вчених та фахівців в галузі економіки та енергетики направлених на підвищення енергоефективності.

Рік заснування: 2002. Періодичність: 12 раз на рік. ISSN 2313-8890 (Online), ISSN 2218-1849 (Print)

Новини

Журнал включено до категорії Б «Переліку наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії» (накази МОН України № 886 від 02.07.2020 та № 1188 від 24.09.2020)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методологічні засади формування стратегічного контролінгу в умовах діджиталізації системи управління розвитком підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Другова, Олена Сергіївна; Клепікова, Світлана Володимирівна
    У статті сформульовано методологічні засади формування стратегічного контролінгу в умовах цифровізації економіки. В роботі запропоновано системний підхід до формування методологічних засад застосування стратегічного контролінгу в умовах діджіталізації системи управління розвитком підприємства. Розкрито зв’язок стратегічного контролінгу із загальними факторами успішних стратегій та представлено загальну схему зв’язку стратегії із стратегічним контролінгом. Зазначено, що стратегічний контролінг управління знаходиться на перетині інноваційного менеджменту, інвестиційного менеджменту, управління проектами, інформаційно - аналітичного забезпечення, управлінського обліку та виконує функцію «управління за відхиленням» Цифровізація – це зміна бізнес-моделі на основі цифрових технологій, а не просто заміна аналогового ресурсу на цифровий. Стратегічний контролінг, як система забезпечення організаційного, методологічного, інформаційно-аналітичного менеджменту, здатний з найбільшою ефективністю забезпечити системні зміни та зворотний зв'язок у контурі управління. Він здатний визначити напрямок і швидкість розвитку, дослідити особливості зовнішнього і внутрішнього середовища, економічно обґрунтувати такі перетворення в усіх функціональних підсистемах підприємства. Цифровізація впливає на ринок та зміну професій. Для успішної побудови та розвитку стратегічного контролінгу в компанії необхідна підтримка топ-менеджменту та кваліфікованих контролерів, корпоративної культури, в якій можливий діалог. Розкрито фактори, що впливають на впровадження стратегічного контролінгу в організації. Діджиталізація виступає базовим елементом у пропонуємому методологічному підході застосування стратегічного контролінгу в управлінні підприємством.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання і контроллінгове управління розвитком цифровізації на підприємстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Міщенко, Володимир Акимович; Дараган, Антон Володимирович; Другова, Олена Сергіївна
    В статті розглянуто особливості четвертої промислової революції (G4). Зазначено, що складовою цієї революції є Індустрія 4.0 з безліч технологій для створення єдиного простору обміну інформацією і віртуальної візуалізації процесів і об'єктів. Вона також передбачає формування і впровадження роботизованих систем та інтернет-технологій у форматі "розумних" підприємств. Зазначено, що має місце не зовсім правильне розуміння самої суті цифрової економіки, яке значно перешкоджає успішному проведенню цифрової трансформації. Цифрова трансформація (діджиталізація) представлена як процес переходу до такого цифрового бізнесу, який використовує цифрові технології для зміни бізнес-процесів в компанії та надання нових можливостей в напрямку отримання додаткового доходу й перспектив її подальшого розвитку. Наведено порівняльний аналіз окремих підходів до побудови моделей щодо виявлення найбільш загальних та пріоритетних напрямків оцінки цифрової зрілості підприємства. Запропоновано концептуальну схему управління цифровою зрілістю підприємства. Відмічено, що стратегія слугує основою всієї цифрової трансформації і саме вона визначає фокус перетворень та цільовий рівень цифрової зрілісті підприємства, а також дає можливість оцінити ресурсні, трудові й фінансові витрати в часі і в просторі. Інструментами деталізації та реалізації стратегії є бізнес-модель, дорожня карта та відповідний їй портфель проєктів, збалансований з позицій реалізації технологічних та нетехнологічних інновацій, спрямованих на перманентне зростання цифрової зрілісті підприємства. Актуалізація бізнес-моделі є однією з найважливіших складових зростання цифрової зрілісті підприємства, яка здійснюється у напрямку розширення коопераційних взаємодій, застосування багатосторонніх платформ та створення екосистеми бізнесу. Надано рекомендації щодо проведення цифрової трансформації підприємства та підвищення його цифрової зрілісті та обґрунтовано етапи цієї роботи.