Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62920

Офіційний сайт http://eee.khpi.edu.ua/

Журнал "Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит" створений з метою всебічної підтримки державної політики в галузі енергозбереження, та інформування широких верств населення про нові наукові досслідження, актуальні проблеми та шляхи їх реалізації. Наукові статті журналу відображають дослідження вчених та фахівців в галузі економіки та енергетики направлених на підвищення енергоефективності.

Рік заснування: 2002. Періодичність: 12 раз на рік. ISSN 2313-8890 (Online), ISSN 2218-1849 (Print)

Новини

Журнал включено до категорії Б «Переліку наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії» (накази МОН України № 886 від 02.07.2020 та № 1188 від 24.09.2020)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Роль маркетингових комунікацій у формуванні іміджу аграрних підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кашульська, Тетяна Сергіївна; Король, Юрій Костянтинович
    В сучасних умовах аграрні підприємства стикаються з численними викликами: зростаюча конкуренція, глобалізація ринків, зміни споживчих потреб, а також розвиток інформаційних технологій. В таких умовах формування позитивного іміджу підприємства стає ключовим фактором успіху на ринку. Маркетингові комунікації є важливим інструментом у процесі створення, підтримки та зміцнення іміджу аграрних підприємств. Маркетингові комунікації призначені для інформування та переконання цільової аудиторії з метою впливу на її поведінку. Для аграрних підприємств, які працюють у секторі, де репутація, довіра та сталість є важливими складовими успіху, ефективні комунікації дозволяють досягти кількох цілей: інформування ринку про продукцію, її переваги та якість, підвищення впізнаваності бренду серед споживачів, створення стійкої репутації надійного та екологічного виробника, підтримка відносин з діловими партнерами та інвесторами. Маркетингова комунікаційна політика визначає стратегічний напрям, в рамках якого обираються і застосовуються інструменти маркетингових комунікацій. In modern conditions, agricultural enterprises face numerous challenges: growing competition, globalization of markets, changes in consumer needs, as well as the development of information technologies. In such conditions, the formation of a positive image of the enterprise becomes a key factor of success in the market. Marketing communications is an important tool in the process of creating, maintaining and strengthening the image of agricultural enterprises. Marketing communications are intended to inform and persuade the target audience in order to influence their behavior. For agrarian enterprises operating in a sector where reputation, trust and sustainability are important components of success, effective communications allow to achieve several goals: informing the market about products, their advantages and quality, increasing brand recognition among consumers, creating a sustainable reputation of a reliable and ecological producer, maintaining relations with business partners and investors. Marketing communication policy determines the strategic direction within which marketing communication tools are chosen and used. Together, they create synergy, ensuring effective interaction with the market and maintaining the long-term competitiveness of the enterprise.