Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62920

Офіційний сайт http://eee.khpi.edu.ua/

Журнал "Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит" створений з метою всебічної підтримки державної політики в галузі енергозбереження, та інформування широких верств населення про нові наукові досслідження, актуальні проблеми та шляхи їх реалізації. Наукові статті журналу відображають дослідження вчених та фахівців в галузі економіки та енергетики направлених на підвищення енергоефективності.

Рік заснування: 2002. Періодичність: 12 раз на рік. ISSN 2313-8890 (Online), ISSN 2218-1849 (Print)

Новини

Журнал включено до категорії Б «Переліку наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії» (накази МОН України № 886 від 02.07.2020 та № 1188 від 24.09.2020)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Циркулярні бізнес-моделі у агропродовольчій сфері: елементи, драйвери створення та перспективи застосування
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кузьома, Віталій Вікторович; Співак, Вадим Вікторович
    У статті розкрито організаційно-економічні засади щодо елементів та драйверів створення циркулярних бізнес-моделей у агропродовольчій сфері України, обґрунтовано перспективні бізнес-моделі циркулярної економіки для агропродовольчої сфери України. Обґрунтовано, що циркулярні бізнес-моделі – це нові способи організації господарських зав’язків у межах агропродовольчої системи, які є толерантними по відношенню до навколишнього середовища та природних ресурсів, а також формують передумови для підвищення рівня благополуччя суспільства. Визначено фактори, які постають драйверами для створення циркулярних бізнес-моделей для агропродовольчої сфери, доведено, що ключовим з них є споживча поведінка покупців та рівень її соціальної відповідальності, так як споживча поведінка і інтереси бізнесу мають досягти балансу за умов, що результат роботи системи буде задовольняти всі зацікавлені сторони. Визначено елементи циркулярної бізнес-моделі агропродовольчого сектору, які орієнтуються на специфічні інструменти, що пов’язані з R-принципами процесу створення, пропозиції і реалізації цінності. Визначено перспективні бізнес-моделі агроцирккулярної економіки для агропродовольчої сфери України.