Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62920

Офіційний сайт http://eee.khpi.edu.ua/

Журнал "Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит" створений з метою всебічної підтримки державної політики в галузі енергозбереження, та інформування широких верств населення про нові наукові досслідження, актуальні проблеми та шляхи їх реалізації. Наукові статті журналу відображають дослідження вчених та фахівців в галузі економіки та енергетики направлених на підвищення енергоефективності.

Рік заснування: 2002. Періодичність: 12 раз на рік. ISSN 2313-8890 (Online), ISSN 2218-1849 (Print)

Новини

Журнал включено до категорії Б «Переліку наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії» (накази МОН України № 886 від 02.07.2020 та № 1188 від 24.09.2020)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Анотований Звіт про діяльність Спілки економістів України за 2023 рік
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) б/а
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження потенціалу розвитку агросектору України на засадах кластеризації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Літвінов, Дмитро Олександрович; Шалений, Володимир Анатолійович; Бурцев, Олександр Володимирович
    В статті проаналізовано стан та перспективи розвитку аграрного сектору України в умовах війни та глобальних викликів. В дослідженні представлено аналіз статистичних даних, які свідчать про значний внесок агросектору в економіку України, зокрема 9 % ВВП та 53 % експорту разом з переробною сферою. В дослідженні обґрунтовано стратегічну значущість аграрного сектору для забезпечення продовольчої безпеки країни та зміцнення її експортного потенціалу. Обґрунтовано, що кластеризація дозволяє об'єднати зусилля різних учасників агросектору – підприємств, науково-дослідних установ, освітніх закладів та місцевих органів влади – для спільної роботи над інноваційними рішеннями, покращенням технологічних процесів та підвищенням якості продукції. Аналіз іноземного досвіду впровадження кластерів показав, що кластери сприяють формуванню сталих ланцюгів доданої вартості, збільшенню інвестиційної привабливості та ефективному використанню ресурсів. Впровадження кластерного підходу в агросекторі України може стати важливим фактором розвитку регіонів, зміцнення експортних можливостей країни та підвищення її економічної стійкості. Сформовано систему заходів подолання негативних чинників формування і розвитку кластерних структур у агросекторі.
  • Ескіз
    Документ
    Механізми удосконалення маркетингової діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Котельникова, Юлія Миколаївна; Зеленяк, Василь Васильович; Кайтанський, Іван Сергійович; Щерба, Марина
    У статті установлено сутність управління маркетингом. Визначено, що планування маркетингу є необхідним елементом системи управління. Здійснення маркетингової діяльності є об’єктивною необхідністю орієнтації науково-технічної, виробничої та збутової діяльності підприємства з урахуванням ринкового попиту, потреб і вимог споживачів. Маркетингова діяльність підприємства спрямована на те, щоб досить обґрунтовано, враховуючи попит ринку, встановлювати поточні і, головне, довгострокові (стратегічні) цілі, шляхи їх досягнення та реальні джерела ресурсів господарської діяльності, визначати асортимент і якість продукції, її пріоритети, оптимальну структуру виробництва і бажаний прибуток. Функціями управління маркетинговою діяльністю на підприємстві є її організація, планування та контроль виконання. Розроблення та реалізація маркетингових заходів потребують створення допоміжних систем маркетингу. До них належать, зокрема, система планування маркетингу, система організації служби маркетингу та система маркетингового контролю.
  • Ескіз
    Документ
    Методологія оцінювання ступеня циркулярності агропродовольчого бізнесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кузьома, Віталій Вікторович
    За останні десятиліття глобальна економіка стала свідком безпрецедентного зростання та технологічного прогресу, що призвело до підвищення рівня життя. Однак цей стрімкий прогрес також спричинив серйозні екологічні проблеми, пов’язані з виснаженням ресурсів, накопиченням відходів і зміною клімату, які мають негативні наслідки. Сільське господарство є невід’ємною частиною світової економіки і, водночас, має значний вплив на природні ресурси та охорону навколишнього середовища. Із зростанням населення світу та занепокоєнням щодо зміни клімату зростає тиск на сільськогосподарський сектор, щоб він став більш ресурсоефективним та екологічно стійким. В роботі розглянуто критерії, які мають стати в основі оцінки рівня розвитку та результативності циркулярних процесів. Проаналізовано методи оцінювання ступеня циркулярності агропродовольчого бізнесу. У теперішній час моніторинг та оцінка циркулярної економіки на рівні бізнесу постають складними завданнями управління не тільки у сфері методологічних засад. Все більша кількість вітчизняних компаній розуміє потенціальні вигоди та преференції від впровадження циркулярних трансформацій у виробничому та управлінському процесах.