Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62920

Офіційний сайт http://eee.khpi.edu.ua/

Журнал "Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит" створений з метою всебічної підтримки державної політики в галузі енергозбереження, та інформування широких верств населення про нові наукові досслідження, актуальні проблеми та шляхи їх реалізації. Наукові статті журналу відображають дослідження вчених та фахівців в галузі економіки та енергетики направлених на підвищення енергоефективності.

Рік заснування: 2002. Періодичність: 12 раз на рік. ISSN 2313-8890 (Online), ISSN 2218-1849 (Print)

Новини

Журнал включено до категорії Б «Переліку наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії» (накази МОН України № 886 від 02.07.2020 та № 1188 від 24.09.2020)

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз ринкових трендів і споживчих потреб у контексті маркетингової діяльності аграрних підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Сєров, Володимир Володимирович
    В умовах постійних економічних потрясінь у країні та світі, а отже, і сільськогосподарської складової економіки зокрема, надзвичайно важливе значення має розробка ефективного механізму формування попиту на продукцію, стимулювання збуту на сільськогосподарських ринках. Особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств визначаються, насамперед, особливостями ринків сільськогосподарської продукції та особливостями цінової політики, попиту та пропозиції на дану продукцію. Сільськогосподарський маркетинг виконує всі види господарської діяльності, що пов'язані з потоком продовольчих товарів та послуг з моменту початкового сільськогосподарського виробництва до кінцевого споживача. Різні групи (тобто виробники, ринки сільськогосподарської продукції та роздрібні торговці), повинні розглядати маркетингову функцію як прогресію маркетингового каналу. Сучасні умови ринку вимагають від аграрних підприємств як якісного виробництва, так і грамотного позиціонування своєї продукції. In the conditions of constant economic upheavals in the country and the world, and therefore the agricultural component of the economy in particular, the development of an effective mechanism for the formation of demand for products and the stimulation of sales in agricultural markets is extremely important. Features of marketing activities of agricultural enterprises are determined, first of all, by the features of agricultural product markets and features of price policy, demand and supply for these products. Agricultural marketing performs all types of economic activities related to the flow of food products and services from the moment of initial agricultural production to the final consumer. Different groups (ie, producers, agricultural markets, and retailers) should view the marketing function as a progression of the marketing channel. Modern market conditions demand from agricultural enterprises both highquality production and competent positioning of their products.