Сучасні інформаційні системи

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62915

Офіційний сайт http://ais.khpi.edu.ua/

У журналі публікуються результати досліджень з експлуатації та розробки сучасних інформаційних систем у різних проблемних галузях.

Рік заснування: 2017. Періодичність: 4 рази на рік. ISSN 2522-9052 (Print)

Новини

Включений до "Переліку наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата наук" (технічні науки) наказом Міністерства освіти і науки України від 04.04.2018 № 326 (додаток 9, п. 56).

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Метод оцінки та підвищення користувальницького досвіду абонентів в програмно-конфігурованих мережах на основі використання машинного навчання
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Аль-Мудхафар, Акіл Абдулхуссейн М.; Смірнова, Тетяна Віталіївна; Буравченко, Костянтин Олегович; Смірнов, Олексій Анатолійович
    Еволюційні процеси, які в першу чергу торкнулися комп'ютерних технологій, призвели до появи кількох типів обчислювальних мереж, що представляють сукупність комп'ютерних пристроїв, об'єднаних в одну систему. Основним призначенням такої системи є доступ користувачів до спільних ресурсів та можливість обміну даними між абонентами у процесі роботи. Такі мережі називаються програмно-конфігурованими – SDN. Мережі SDN вже давно стали основою побудови телекомунікаційних мереж операторського класу. Проте, в них є певна кількість недоліків, які необхідно усунути. Об’єктом дослідження є процес оцінки та підвищення користувальницького досвіду абонентів в програмно-конфігурованих мережах. Предметом дослідження є метод оцінки та підвищення користувальницького досвіду абонентів в програмно-конфігурованих мережах на основі використання машинного навчання. Мета роботи полягає у розробці моделі та відповідного методу оцінки якості користувальницького досвіду абонентів мереж SDN. У результаті дослідження вперше було розроблено метод оцінки та підвищення користувальницького досвіду абонентів мереж SDN на основі використання машинного навчання. Метод полягає у послідовному проведенні автоматизованого опитування користувачів, вимірюванні показників якості обслуговування абонентів, виборі й побудові регресійної моделі із множини визначених моделей та керування користувальницьким досвідом за виміряними параметрами якості обслуговування абонентів мережі SDN. Розроблений метод на відміну від відомих, надає змогу підвищувати якість користувальницького досвіду у режимі реального часу. Висновки. Проведене дослідження існуючих механізмів керування користувальницьким досвідом абонентів та аналіз регресійних моделей на можливість їх використання для встановлення взаємозв’язку між параметрами мережі та користувальницьким досвідом, дозволило розробити узагальнену модель оцінки та підвищення користувальницького досвіду абонентів мереж SDN, на основі використання машинного навчання, та розробити алгоритм роботи методу. Розроблений метод дозоляє будувати точні моделі взаємозв’язку параметрів QoE та QoS та підвищує на величину до 10% якість користувальницького досвіду абонентів мереж SDN.